Danışan Yorumlarım

Hayatımda aldığım en iyi kararlardan biri profesyonel olarak yardım almak için Feyzullah Beye başvurmam oldu. Bir tanıdığımın önerisiyle kendisinden haberdar oldum. Üniversiteye hazırlanıyor ve çok stres yaşıyordum. Sayesinde sorunlarımı belirledim ve çözme yollarını öğremeye başladım; kendimi olaylar karşısında nasıl geliştirebileceğimi öğrenmeye devam ediyorum. Bana göre Psk. Danışmanımın en önemli özelliği dürüst olması; açık ve samimi tutumu. Kendimi daha iyi hissetmeye, güven duymaya, olayları farklı yerlerden görmeye başladım ve nasıl davranacağımı öğreniyorum. Herkese şunu söyleyebilirim yardım almaktan çekinmeyin, ben doğru adresi buldum, sizede öneriyorum.
Feyzullah Bey'e gitmeye bu sitedeki tavsiyeleri okuduktan sonra karar verdim. Yaklaşık 3 aydır kendisinin danışanıyım. Samimi,sıcak ve güler yüzlü olması, kendimi ona yakın hissetmemi sağladı ve böylece tüm sorunlarımı, kaygılarımı kendisine çekinmeden anlatabildim. Kendisiyle konuştukça gerçek anlamda huzur bulduğumu, daha sağlıklı düşünmeye başladığımı farkettim. Çünkü daha öncesinde, son derece karamsar,mutsuz, hayattan hiç zevk almayan, son derece memnuniyetsiz biriydim. Feyzullah Bey, bana hayattta farklı pencerelerden bakmam gerektiğini öğretti. Onun sayesinde, hayatta aslında ne kadar çok güzelliklerin olduğunu yeni yeni farketmeye başladım. Feyzullah Bey, beni hayata yeniden bağladı diyebilirim. Kendisiyle, 3 ay gibi kısa bir sürede çok büyük ilerlemeler kaydettik. Onunla konuştukça, artık bitti dediğiniz anda, aslında her şeyin daha yeni başladığını farkediyorsunuz. Eğer bir uzmandan yardım almayı düşünüyorsanız kesinlikle Feyzullah Bey'i tavsiye ediyorum. Mesleğinde gerçekten uzman olduğunu düşünüyorum.
 Ben 5 yıllık evli ve bir çocuk babası üniversite mezunu bir insanım. Hayatımda işimde başarılı olan biriyim. Fakat yıllardır çözemediğim bir sorunum vardı. Eşimle çok iyi anlaşıyoruz ve mutluyuz. Sadece bir konuda benim kontrolü sağlayamamam benim içinde eşim içinde sorundu. Kendimi eksik gibi hissediyordum. Evet cinsel sorunum vardı. Bir çok ilaç denedim fakat geçici çözümler oldu. en sonunda bir cinsel terapi uzmanından yardım almaya karar verdim. Utana sıkıla gittiğim Feyzullah bey sağolsun kaygılarımın yersiz olduğunu hissettirdi. Kısa sürede bu sorunumu hallettim. Bu kadar kolay olacağını bilseydim yıllardır bu durumda olmazdım sanırım. Kendisine çok teşekkür eder, çalışmalarında başarılar dilerim.
Psikolojik sorunlarımızın çözümünde yapılması gereken ilk şey bence güvenilir bir danışman bulmaktır. Ben çok zor bir dönemimde internette yaptığım uzun araştırmalar sonunda tavsiye ediyorum.com sayesinde Feyzullah Beye rastladım. Telefonla görüşmemizde benimle gerçekten çok yakından ilgilendi ve sürekli her şekilde kendisini rahatlıkla arayabileceğimi söyledi. Randevu alıp görüşmeye gittim. Konuştukça sorunlarımın üstesinden gelmeye başladım ve sorunlarımın hafiflediğini hissettim. Ondan öğrendiğim en önemli şey sorunların mutlaka bir çözüm yolunun olduğu, yeter ki bu sorunlarla yüzleşip doğru kararlar alabilmek olduğunu öğrendim. Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.
Ders çalışırken dikkatimi toparlayamıyor, kitap okurken veya başka bir işle ilgilenirken yoğunlaşamıyordum istemeden hayallere dalıyor ve ya başka şeyler düşünüyordum. Hem derslerimde başarısız oluyor hemde mutsuzdum. Bunu aşmak için yardım almamın gerektiğine karar verdik. Babamla araştırırken internetten Feyzullah abiyi bulduk. Çok samimi ve içten bir insan, onu aileden biriymiş gibi hissediyorum. Derslerin dışında iletişimle ilgili, kendimle ilgili bir çok problemin farkına vardım ve bende olumlu birçok değişim oldu. Dört beş aydır ona gidiyorum. Seneye üniversite sınavım var ve artık çok daha iyi durumdayım. Her geçen gün daha iyi hissediyorum kendimi. Motivasyonum arttı, düzenli çalışabiliyorum. Teşekkürler…
Merhaba, bu yıl lise son sınıftayım, sınav kaygısı nedeniyle büyük bir endişe yaşıyordum. Çok az bir zaman kalmış olmasına rağmen ben heyecandan çalışamamaya başlamıştım. Gün geçtikçe zaman daralıyor ve denemelerden aldığım notlar düşmeye başlıyordu.Neyse ki şimdi toparlamaya başladım. Feyzullah Beyle görüşmelerimiz sonucunda şu anda kendimi çok daha iyi hissediyorum. YGS sınavım fena geçmedi. Umarım lys de iyi geçer. Şu sıralar sınav kaygısı namına hiçbir şey yok, üstelik kendimi çok da hazır hissediyorum. Sınav kaygısı yaşayan arkadaşlara önerebilirim. Teşekkürler…
Hayatımın dönüm noktalarından biridir Feyzullah Alpman ile tanışmam üniversiteye hazırlanırken tanıdım ve bir çok konuda desteğini aldım. Onunla her konuştuğumda kendimi değerli hissettim. Bana hayata farklı bir pencereden bakmayı öğretti, sadece üniversite kazanmam için değil hayata dair de pek çok kazanım için bir kapı açtı. O tüm insanların ayrı diller konuştuğunu çözmüş ve karşısındaki her kişinin ayrı bir birey olduğunu keşfetmiş ve terapi yada görüşmelerini herkes gibi genel kurallara göre değil de kişiye özel yaptığı için apayrı bir yere sahiptir. Yazılacak anlatılacak o kadar çok şey var ki ama biliyorum tanımadan kavranılamaz Feyzullah Alpman. Bana kattıklarından dolayı kendisine çok teşekkür ediyor, hayatında yeni bir sayfa açmak, daha iyi hissetmek ve başarmak isteyen herkese tavsiye ediyorum...
 Merhaba ben 17 yaşında bi lise öğrencisiyim.Çok yakın arkadaşlarım olmasına rağmen sürekli yani en az ayda 1 yada 2 kere bi kaç gün moralim çok bozuk oluyor.Çünkü kendimi sürekli yalnız hissediyorum.Sanki onların yanından gitsem hiç bişey yapmazlar üzülmezlermiş gibi geliyo.açıkçası o yakın arkadaşlarımdan kimsede o durgun zamanımda noldu neyin var diye sormuyor.yada sordukları zaman ben yok bişey diyorum ama üstelemiyorlar.bi kaç gün sonra eski halime dönüyorum.çok saçmalamışım falan diyorum ama bu hal daha sonra tekrar oluyor.şunuda belirtmek isterim arkadaşlarımdan herhangi bir tepki gördükten sonra böyle olmuyordum yani onlar ne sözlü olarak nede davranış olarak bişey yapmıyorlardı.ama ben nedense böyle hissediyorum. yaz tatili geliyor ve kendimi çok yalnız hissediyorum.artık yoruldum.böyle hissetmek istemiyordum. Babamın önerisiyle Feyzullah beye gittik. Psikologlara karşı önyargılıydım,ama onu tanıyınca yanıldığımı anladım.beni çok iyi anlıyordu.bir kaç aylık görüşmeden sonra sıkıntılarımdan kurtuldum.kendisini herkese tavsiye ediyorum…
Herkes hayatta bazen zor dönemlerden geçebilir. Önemli olan şey bu dönemleri ne kadar az zararla atlattığınızdır. En az zararla atlatmak için güvenebileceğiniz ve utanıp sıkılmadan dertlerinizi anlatabileceğiniz birini bulmalısınız. Ben kesinlikle bulmuştum; Psikolojik danışmanım, alanında mükemmel işler çıkaran bir insan; Feyzullah Salman... 2 sene önce gerçekten kötü bir dönemden geçiyordum ve hiç kimseyle konuştuğumda kendimi bu kadar rahat hissetmemiştim. Bu çok önemli. Size huzur veriyor ve içtenlikle dinleyip, en uygun yardımcı çözümleri bulup ayıklayarak size kendinizi iyi hissettiyor. Gerçekten ama gerçekten böyle bir danışman az bulunur.
 merhabalar, topluluk karşısında konuşmak beni gereğinden fazla heyecanlandırıyordu.sesim titriyor ve bunu anladıklarını hissettiğim zaman dahada heyecanlanıyordum.normal arkadaşlarımın içerisinde bile ben konuşurken herkes beni dinliyorsa heyecanlanıyordum ve bu da kendimi ifade etmemi engelliyordu.bu durumdan kurtulmam sosyal ve öğrencilik yaşamımda bana büyük bir katkı sağlayacaktı.bu yüzden internetten araştırmaya başladım ve Feyzullah beyi buldum. Ondan bir süre yardım aldıktan sonra bir çok şey eskisi gibi değil. Artık kendimi daha rahat ifade edebiliyorum. Kendisi profesyonel ve yanında rahat hissettiğiniz bir uzman. Yardımlarından dolayı teşekkür ederim saygılar…
 Merhaba, Feyzullah Beyden bir yıl önce psikolojik destek aldım.Ben iş hayatımda ve normal yaşamımda aşırı derecede detaycıydım.Bu sebeple sıkıntılar sanki bana geliyor sürekli sanki her sıkıntıyı üzerime çekiyordum. Bazen bu durum yüzünden sürekli yanlış anlaşılabiliyordum.İçime kapanıp etraftaki çoğu şeylere dikkat edemiyordum... Dikkat dağınıklığı yaşıyor, çok aşırı konuşuyor ve çok aşırı derecede işleri uzatıyordum. Feyzullah hocama gittiğim süre içerisinde bütün bu sorunlarımla mücadele etmeyi ve yenmeyi başardım. Kendisi gerçekten işini iyi yapan bir terapist. Benim gibi sorunlar yaşayanlara mutlaka tavsiye ederim.
Yoğun depresyon yaşadığım bir dönemde bu siteden buldum Feyzullah Beyi. Onunla terapiye başladığım günden beri çok daha iyiyim. Hayatımın kontrolünü elime almaya başlamam da bana çok yardımcı oldu. Kendim olmamı, kendimi önemsememi ve bunlar için mücadele etmemi sağladı. Hiç yaşamadığım gibi hayatımı yaşayabileceğimi gösterdi. Duyarlı ve ince yaklaşımı sayesinde ona sorunlarımı rahatlıkla anlatabiliyorum. Kendisine duyduğum güvenle kendime de güven duymaya başladım. Bana karşı olan yaklaşımı, içtenliği ve herşeyden önce dostluğu için kendisine çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, iyi ki tanımışım sizi.
merhaba 28 yaşındayım kendime olan güvenimi kaybetmiştim. yapmak istediğim hiç bir işi yapamıyordum başladığım her şey hep yarım kalıyordu. Herşeye karşı ilgim azalmışdı. Ara sıra kendimi iyi hissetsemde, tekrar başa dönüyordum. ilaç kullanmak istemiyordum. İnternetten arayışlarım neticesinde tavsiyeediyorum.com dan hakkında yazılanlardan etkilenerek Feyzullah beyden yardım almaya karar verdim. Onunla tanıştıktan sonra ne kadar isabetli bir karar verdiğimin farkına vardım. Onun profesyonelce yaklaşımı, kullandığı teknikler gerçekten işe yarıyor. Birkaç ay devam eden seanslardan sonra kendime gelebildim diyebilirim. İhtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum.
 Feyzullah beyle seanslara başladıktan kısa süre sonra kendinizi daha iyi tanımaya başlıyorsunuz. Bu öyle bir süreç ki yaşamınızda kendinize yaptığınız haksız suçlamaları gördüğünüz gibi kendinizle yüzleşmeyi başarıyorsunuz. Feyzullah bey seanslarda siz probleminizi anlatırken sorduğu basit görünen ama bir okadar üzerine düşünmeniz gereken sorularıyla size bu süreçte adeta kılavuzluk ediyor yolunuzu aydınlatıyor. Göstemiş olduğu takdire şayan özen, empati ve sabrı ile sizin o süreçleri rahatlıkla atlatmanıza yardım ediyor. Kendisini danışanı olarak tüm içtenliğimle tavsiye ederim. Eminim ki terapiniz bittiğinde seanslara başlamadan önceki siz ile sonraki siz asla aynı olmayacaksınız. Hayata ve asıl önemlisi kendinize gülümseyen gözlerle bakan ve umut dolu bir yüreğe sahip olcaksınız. Yaşamınızın değerini anlıycaksınız. Kendisine yardımlarından dolayı teşekkürü bir borç bilirim.
 Merhabalar, ben 29 yasında bekarım ailemle yalnız kalıyorum sorunum geceleri uyurken odamın kapısında hayal birinin baktıgını goruyorumdum.yani biri bana bakıp çekiliyor, kalkıp baktığımda da kimse bulunmuyordu. Sanki halüsinasyon görüyordum. Annem babam sürekli tv seyrediyor bense adeta internette yaşıyordum. Çoğu zaman işyerinde dahi kendi kendimle konuşuyor kendime cevap veriyordum. İşyerindekiler bende takıntı hastalığı olduğunu söylüyorlardı. İşim gereği trafikte çoğu kez kaza atlattım. Doktora gitmekten çekiniyordum çünkü birine bişeyler anlatmaktan çok heyecanlanıyordum, kalbim hızlı hızlı çarpıyordu. İnternetten Feyzullah beyi buldum ona mesaj attım. Mesajıma cevap alınca çok heyacanlandım yine. Ama tedavi olmalıydım bu şekilde daha fazla yaşayamazdım. Randevu alarak gittim ve tadaviye başladık. Bazı şeyleri atlattım. Zamanla bütün sorunlarımdan kurtulacağıma inanıyorum. Kendisine minnettarım. Çok teşekkürler…
6 ay önce daha önce adını çok duyduğum ama hastalığı yaşamadığım tepkilerini bilmediğim bir illetle tanıştım..PANİK ATAK..bir gecede ilerki günlerimi aylarımı etkileyecğeini bilmeden tanıştım..bilmek istemezdim ama oldu..yaşadıklarımın ağırlığına psikolojimin verdiği bir sinyaldi..ne yapacağımı bilmez halde ilaçlar ailem her türlü desteği denedim ama olmadı..ataklar sıklaştı hala baş etmeyi öğrenemeyeceğimi görünce netten araştırmaya başladım ve burada yazılan yorumlarında etkisiyle feyzullah beyle tanıştım...hiç dışarı çıkamadığım için benimle online terapi yapmayı teklif etti hiçbir mecburiyeti yokken..onunla tanıştıktan sonra banyo yapmaya binamızın kapısına ve hattaaaa markete gitmeye başladım..verdiği elektrik o kadar pozitiftiki her görüşmeden sonra ilerlemem dahada hızlandı..yargılamıyo neden diye sormuyo hep ileriye dönük moral veriyo buda beni iyi hissettiriyodu..burdan bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim..feyzullah beni canı gönülden tavsiye ederim.[Site Editörlerinin Notu: Yazının devamı 13.8.2012 tarihinde eklenmiştir]selamlar..eğer psikoljiyle ilgili bir rahatsızlığınız varsa adı ne olursa olsun panik atak depresyon vs. vs. doğru adrestesiniz..6. aydada yorum yazdığım bu yere tekrar yazmak ihtiyacı hissettim...ben panik atak hastası değilim..bu feyzullah beyin bana söylediği ilk şeydi..kafamdan çıkarmam gereken ilk şey olmalıydı..olduda...ailemin ses tonları kalın ve hep yüksek sesle konuşulur..benimse bu hastalıkla mücadele ederken sessiz ve sakin bir yerlerde olmam gerek..bu sakinliği dinginliği haftada birde olsa bana feyzullah bey verdi..beni sakince dinlemesi sorularıma hiç görmediğim kadar nezaketle cevap vermesi benim iyileşmemde büyük rol oynamıştır..kapının önüne bile çıkamazken feyzullah bey^i tanıdım ve 2 aya yakın zamanda markete alışverişime gidebiliyor haldeyim :))burda yazılanlar doğrumu diye kendim düşünürken şu an elim tuşlarda kendim yorum yazıyorum...kesinlikle doğruymuş artık net biliyorum..kendimi tanımamda ileriye dönük neler yapmam gerekitiğini anlamamda neleri yapıp neleri yapmamam gerektiğinde bana ışık olan feyzullah beye sonsuz teşekkürlerimi bir kez daha yinelemk isterim...ilk bana bir terapistle görüşmen gerek dediklerindede doktor bana ne yapacak sorunlarımımı çözecek dediğimi hatırlıyorum ama feyzullah bey için tek kuracağım cümle hayatımı değiştiren adam...çok çok çok çok teşekkür ediyorum..
Feyzullah Beyle kendisinden destek alıp çok memnun kalan bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım ve şimdi ben de ihtiyacı olan diğer insanlara tavsiye etmek istiyorum. Evliliğimiz son bir kaç yıldan beri tatsızlaşmış ve eşimle aramızdaki tartışmalar iyice artmıştı ve eşim en sonunda boşanmaktan bahsetmeye başlayınca bu güne kadar düzelir, halledebiliriz dediğimiz şeyleri kendi başımıza düzeltemeyeceğimizi anlayarak kendisine gittik. Sonuç olarak aslında ikimizin de benzer şeyleri istememize rağmen doğru iletişim kurmamaktan ya da farklı kişiliklerimizden kaynaklanan dirençlerle birbirimizi anlayamadığımızı fark ettik. Bize kendimizi ve birbirimizi tanımamıza ve anlamamıza, ilişkimizi iyileştirmemize fırsat verdiği için Feyzullah Beye çok teşekkür ediyoruz.
Merhaba. 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. sinirlendiğimde ya da panik yaptığımda nefes almakta zorlanıyor, titremeye başlıyordum. bazen bunu daha şiddetli yaşayıp sadece derin derin nefes alabiliyorum ve sadece ellerim bileklerimden itibaren uyuşuyordu. boğuluyormuş gibi oluyordum. bu sorunum yüzünden bir çok kez haklı olduğum halde derdimi tam olarak anlatamıyor, tartışamıyor, toplulukta konuşamıyordum ve bu durum artık beni çok rahatsız ediyor.farklı psikolojik problemlere de yol açmasından korkuyordum. Psikiyatra gittim birkaç ilaç verdi. Kullanmaya başladığımda aşırı rahatlık ve dikkat dağınıklığı oldu. Bu şekilde olmak istemiyordum.Birkaç arkadaşım terapi almamı önermişti. Bu siteden Feyzullah beyi bulmuş, hakkında yazılan tavsiyeleri okuyunca ondan yardım almaya karar verdiştim. Doğru bir karar verdiğimi ilerleyen süreçte fark ettim. Her seansta sorunlarımla ilgili çok ilginç sebepler buluyorduk. Ve her geçen gün dahada rahatlıyordum.şimdi çok iyiyim ve insanlarla sorun yaşamadan iletişim kurabiliyor kendimi çok iyi ifade edebiliyorum. Yaşadığım bu deneyimi buradan paylaşmak istedim. Teşekkürler Feyzullah bey.
Ben üniversite sınavlarına hazırlanan lise son sınıf öğrencisiyim. Üzerimde yoğun bir stres ve kaygı vardı. Bu yüzden Feyzullah hocama müracaat etmiştik. Çok sıcak, samimi ve işinde profesyonel biri. İlk görüşmede sorunlarımı anlattım ve analiz yapıp neler yapabileceklerimizi konuştuk. Sonraki seanslarda çok ciddi mesafe kaydettim. Artık daha az kaygılı ve rahatım. Sanırım eksik konularımıda rahatlıkla yetiştirip sınavda iyi bir puan alacağım. Şu an deneme sınavlarım baya yükseldi. Bir kaç hafta daha devam edeceğim ondan yardım almaya. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
 Birkaç psikologla görüştüm en sonuncusu Feyzullah Beydi. 20 yaşındayım. Ölüm korkusu duyuyor ve öldükten sonra başıma gelecek şeylerden korkuyordum ve bu korkuyu bir yıldan fazla süredir duyuyordum. gün içinde sürekli aklıma geliyor ve aklıma geldiği zaman neşem anında kaçıyordu. oturup ağlamıyordum veya yaptığım işleri etkilemiyordu ama mutlu bir insan gibi davranamıyordum. korktuğum şeyler şu an çok komik gelse de öncesinde; ben ölünce hissetmeye devam edeceğim, toprağın altında sonsuza kadar düşünerek yaşamaya devam edeceğim ama hiç bir şekilde tepki veremeyeceğim ve sonsuza kadar bu şekilde yaşamaya devam edecekmişim yani bir nevi insanların öldükten sonra da beyninin bir kısmının çalışmaya devam ettiğini düşünüyordum bu da inanılmaz ürkütücü geliyordu. bir diğer korkum ise ben öldükten sonra insanlar ölümsüzlüğü bulacak ve onlar sonsuza kadar yaşamaya devam edecek ama ben sırf bilimin ilerlemediği bir zaman da doğduğum için sonsuza kadar yaşama şansını elimden kaçırmış olacağım gibi. İlk görüşmelerde bu tarz düşünce ve korkularımın çok sevdiğim dedemin ölümünden sonra başladığını fark ettik. Dedem benim için anlamı büyük olan bir insandı. Çok üzülmüştüm onu kaybettiğimize. Sonra Feyzullah bey bu konuyla ilgili göz hareketlerine dayalı bir teknik uyguladı adını hatırlayamadığım. Sonrasında çok ilginç şekilde ölüm korkum ve saçma düşüncelerim azaldı. Devam eden seanslar sonucunda da artık hiçbir korkum yok. Beni öyle bir ızdıraptan kurtardıki ona ne kadar teşekkür etsem azdır. Hiç tereddüt etmeden yardım alacağınız ve memnun kalacağınız bir uzman.
Ben üniversite öğrencisiyim. Kendisini bu siteden buldum. Öncelikle kendisi çok sıcakkanlı, neşeli, pozitif, güler yüzlü ve esprili biridir. Onun samimiyeti, doğallığı ve dostça yaklaşımı karşısındaki kişiye ilk anda güven vermesini sağlıyor. Bu özelliklerin de onun iyi bir psikolog olmasında büyük etken olduğuna inanıyorum. Danışanlarının sorunlarına yardımcı olabilmek için tüm bilgi birikimini ve çabasını bu yönde harcıyor. İşini çok severek yaptığını danışanlarıyla olan diyaloglarından anlayabiliriz. Mutsuz bir yüz ifadesiyle onun odasına girenler yüzlerinde bir gülümsemeyle ve düşünceleri değişmiş olarak çıkarlar. Kendisine sorunlarınızı anlattığınızda en uygun çözümleri bulacaktır ve bu sayede de kendinizi daha iyi hissedeceğinize eminim.
Birçok sorunum vardı ve beni anlayacak birine ihtiyaç duyuyordum. O kadar zor durumdaydım ki beni ben bile anlamıyordum. Etrafımdaki insanlar çıkarcı ve anlayışsızlardı. Onlardan uzak dursam bu seferde yalnızlıktan bunalıyordum. Diğer insanların içinde kendimi çok kötü hissediyordum. Kısacası nasıl birisi olduğumu yada nasıl birisi olmak istediğimden emin değildim. Bir tarafta olmak istediğim kişi diğer tarafta olduğum kişi, bazen ikisi birbirine giriyor ve çevremdekiler beni anlayamıyor, ne zaman ne yapacağı belli olmayan biri olarak görüyorlardı sanırım. Kendimi ben bile anlayamıyordum, yaşamak artık eziyet olmuştu. Ümitsizce yardım ararken Feyzullah Beyi buldum. Durumumu anlatan bir mail attım yardımcı olup olamayacağını sordum. Yardımcı olacağını söylediği maili aldığımda içime bir ümit doğmuştu. Hemen randevu alarak seanslara başladık. 4-5 aydır terapi sürecim devam ediyor. Her geçen gün hayatımda bir şeylerin değiştiğini görmek beni ve ailemi mutlu ediyor. Anladımki çözümsüz hiç bir şey yokmuş. Yeterki doğru zamanda doğru insanı bulalım.
Feyzullah Beyle yaklaşık olarak 5 yıldır tanışıyoruz.Kendisi alanında uzman,cana yakın ve insanları çok iyi tanıyan profesyonel bir danışmandır. Bu 5 yıllık süreç içerisinde sınav kaygıları, bölüm seçme ve daha birçok konuda karar vermekte zorlandığım daha doğrusu herhangi bir kararımın olmadığı anlarda Feyzullah Beyden profesyonel yardım aldım. Şimdi o zaman verdiğim kararların ne kadar doğru karalar olduğunu daha iyi anlıyorum çünkü severek okuduğum bir bölümdeyim ve ilerde severek yapacağım bir işim olacağını düşünüyorum.Şimdilerde ise ilişkilerimde yaşadığım sorunlarla ilgili kendisinden profesyonel yardım alıyorum ve her geçen gün sorunlarımın azaldığını hissediyorum.profesyonel yardım almak isteyen herkese önerebileceğim bir danışman.
Merhaba, geçen yıl üniversite sınavlarına hazırlanıyordum ve deneme sınavlarında çok heyecanlanıyor, ya yarısında çıkıyor, ya da bildiğim soruları dahi yanlış cevaplıyordum. Bu konu beni ve ailemi çok endişendiriyordu. Bir başkasınında bu sorunumu çözeceğine açıkcası inanmıyordum. Annem bu siteden sevgili danışmanımı bulmuş. Aradık randevu aldık ve gönülsüz bir şekilde ofisine gittim. İlk görüşmede bende pozitif, güleryüzlü yaklaşımıyla olumlu bir intiba bıraktı. Sonra bir kaç ay devam eden seanslarım sonucunda sınav kaygımı yendim. Ayrıca bir çok sorunumuda arada hallettim. Konusunda oldukça uzman, deneyimli biri. Şu an istediğim bölümü kazandım ve okuluma başladım. Hatta bu satırları üniversitemin kütüphanesinden yazıyorum. Başarımda büyük emeği olduğu için onu asla unutmayacağım. Burdan sevgi ve saygılarımı iletiyorum kendisine ve her şey için çooook teşekkür ediyorum.
 Merhaba, ben 15 yaşında, lise 1 giden biriyim şu an lise 2 ye geçtim. Liseye başladıktan sonra görünüşümü hiç beğenmiyordum. çirkin, kısa boylu ve çarpık bacaklı olduğumu düşünüyordum. Bunu kabullenemiyor, her akşam, her gün ağlıyordum. Özellikle yaz geldiğinden beri, bacaklarımı göstermemek için dışarı çıkmıyordum. Kendimi diğerlerinin yanında küçücük ve ezik hissediyordum. İnsanların arkamdan dalga geçtiğini düşünüyordum. Daha önce sevgilim olmuştu, gayet iyi bir arkadaş ortamımda var ama kendi halim yüzünden onlardan da koptum. Artık ağlamaktan çok kötü olmuştum, defalarca intihar etmeyi düşündüm ancak dini sebeplerden dolayı vazgeçtim. İleri de olacağım estetiğin parasını bile şimdiden biriktimeyi düşünüyordum. Cidden kafayı yemek üzereydim. Aileme durumu anlattığımda kendi haline şükret diyor ve açıkcası beni pek kaale almıyorlardı. Ancak teyzemin ısrarıyla bir psikologa gitmem gerektiğine karar verdik. Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittik. Önce ailem ve ben hep birlikte, sonra sadece benimle görüştü. O gün bana yardımcı olabileceğini hissetmiştim. Devam eden görüşmeler de ne kadar yersiz kaygılarım olduğunu farkettim. Aslında o kadarda çirkin değildim. Güzel bir çok yönüm varmış. Kendisiyle barışık yaşamanın zevkine vardım diyebilirim. Okul başladığında eminim artık farklı bir ben olacak, herkes şaşıracak. Sevgili terapistimi tavsiye etmekten mutluluk duyarım.
Feyzullah beye tavsiyeediyorum.com dan ulaştım. ben ve kız arkadaşım 27 yaşındayız. 2 yıllık dolu dolu mutlu bir şekilde beraberliğimiz oldu ancak evlenmeğe karar verdiğimiz zaman kız arkadaşım da bir anda soğukluk başladı, konuşmaya çalıştığım zaman bana kendini kafeste hissettiğini mutlu olmadığını soyluyor bende çok üstüne gidip bitmesi gerekiyorsa soyle bitsin ilişkimiz dedim ısrarla daha sonra bitsin dedi. Onu çok seviyor kaybetmek istemiyordum. Bu süreçte nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum internette araştırmalarıma göre ve gönderdiği mesajlara dayanarak bağlanma fobisi olduğunu düşünmeye başladım. Tekrar onunla konuşarak sorunların üstesinden gelebileceğimizi yardım almamızın doğru olacağını söyledim ve ikna oldu birlikte Feyzullah beye gittik. Birkaç seans birlikte aldı bizi sonra kız arkadaşıma bireysel terapi önerdi. Şu an evlilik hazırlıkları yapıyoruz ve kız arkadaşım seanslarına devam ediyor. Mutsuzluğun kaderiniz olduğunu düşünmeyin mutlaka yardım alın. Sevgiler.
Merhaba, ben iki kız annesiyim. biri 19 ikinci 16 yaşında ben 43 yaşımdayım. Feyzullah beye başvuru nedenim çocuklarımla ilgiliydi. Son zamanlarda özellikle büyük kızım beni yıpratıyor nasıl davranacağımı bilemiyordum. İyi bir anne değilmişim beni sevmediğini ve içindeki boşluğu dolduramadığımı söylüyordu. Hiç birşeyi doğru yapmamışım onunla ilgili, sevgimi vermemişim. yapmadığı yapamadığı herşey için beni suçluyordu. Aksine çevremde sevilen ve sayılan biriyim bana sorunları ile danışmaya gelen çok olur.saygın bir işim var ama kızlarımla iyi ilişki içersinde olamamam beni çok üzüyordu. İlk görüşmeden itibaren ondan pozitif bir enerji ve farklı bir yaklaşım hissettim. Her seans gününü iple çekiyor oldum. Gerçektende ihtiyacım varmış ve ben uzun süre tek başıma kendimi tüketmişim. Çocuklarımla iletişimimin düzelmesi bir yana kendimle ilgili farkındalıklarım arttı. Kendisini tavsiye etmekten mutluluk duyarım.
 merhaba ben ayla 24 yaşında bayanım.feyzullah beye gitmeden 5 ay önce anksiyete bozukluğu tanısı koyulmuştu ve ilaç kullanıyordum. ama etkili bi düzelme gormuyordum, ataklarım devam edıyordu. İlaç kullanmak istemiyordum ve bunun başka bir tedavisi varmı diye araştırdığımda Feyzullah beye ulaştım.psikoterapiyle sorunumun üstesinden gelebileceğimi söyledi. Randevu alarak terapiye başladım. Her seanstan sonra ataklarım azaldı ve kısa sürede tamamen ortadan kalktı. O kadar ilaç kullanmıştım fayda görmemiştim. Hayret vericiydi. Kendisini çevremdeki herkese anlatıyor ve tavsiye ediyorum. Sizlerede şiddetle tavsiye ederim. Sevgiler…
Merhaba üniversite öğrencisiyim. Üniversiteye 2. yılımda yerleştim ama benim sorunum üniversitemle ilgili değil kendimle ilgili ben yaklaşık 5 seneden beri kendimde özgüven eksikliği olduğunu düşünüyordum ve bunu aşırı şekilde hissediyordum. Bu durumlarda kendimi çok kötü hissediyorum genellikle arkadaş ortamında söz sahibi olamıyor, iletişim kurmakta güçlük çekiyordum. Çevremde gördüğüm özgüveni yüksek, kendini çok iyi ifade eden insanlara imreniyordum belki de çok kıskanıyordum neden ben yapamıyorum diye. Teyzemin önerisi üzerine yardım almaya karar verdim. Feyzullah beyi tavsiye etmişlerdi. Onunla görüşmeye başladıktan sonra çekingenliğimin nedenlerini anladım. Artık biraz daha rahat iletişim kurabiliyorum. Kendisini herkese tavsiye ederim.
Kendisini uzun zamandır tanıyorum, gülümsemek onunla bütünleşmiştir, kendisi öğrenilmiş çaresizliğe savaş açmıştır, ona göre mutlaka herkesin bir yeteneği ve güzelliği vardır. Müthiş bir iletişim uzmanıdır. Onun için okumak ve uygulamak çok önemlidir. Bu nedenle her yeni eğitimin ya da her yeni programın ilk katılımcıları arasında yer alır. Umutlarımızı ve umutlarını hep canlı tutma yeteneğine sahiptir. Bir yolculuktayız hepimiz ve bu yolculukta yolunu kaybedenlerden ya da yanlış yolda olanlardan olduğunuzu düşüyosanız, daha iyi bir rehber bulamazsınız.