Danışan Yorumlarım

 Feyzullah Alpman ile tanışmışlığım sekiz yıla yakındır var. Kendisi ilk defa yardım aldığım psikolojik danışmandı.Tam olarak kimlik kargaşası yaşadığım dönemlerde ne zaman ihtiyacım olsa hep yanımdaydı her zaman ulaşabiliyordum. Şimdi arkamı dönüp baktığımda kahkaha derecesinde gülebildiğim şeyleri, o, zamanında hiç bıkmadan, usanmadan, yaptığım hiç bir hataya kızmadan, sabırla, ciddiyetle beni dinledi ve beni her seferinde karanlıktan aydınlığa çıkardı.Bugüne kadar tanıdığım eğitimcilerin arasında son derece başarılı, sayısı bir elin parmağını geçmeyecek kişiler arasında benim için.(birinci veya ikinci parmak olabilir) Feyzullah Alpman'ın kusursuz bir terapist olduğunu, anlayış, sabır, sakinlik, insanları çözümleme ve daha sayamayacağım bir çok yönüyle insanların sıkıntılarını çok rahat bir şekilde giderebileceğini düşünüyorum.Aradan yıllar geçmesine rağmen bir gün yazdığım kısa bir yazıdan benim ruh halimi anlayıp hemen beni arayıp derdimi sorması unutulmazlarım arasında.Şimdi bu başarısını, azmini, ve hala güleryüzlülüğünü takip edip gördükçe yine sayesinde mutlu oluyorum :)
Birkaç yıl önce lise 2. sınıftayken ailemle iletişimim konusunda sorunlarım vardı ve derslerimde başarısızdım. Annem bir psikologdan yardım alma konusunu açtığında soğuk bakmıştım. Ancak daha önce Feyzulah abiden yardım alan bir tanıdığımız biraz bahsedince gitmeye karar verdim. İlk görüşmemizde annem, babam ve ben üçümüzle görüştü, benimle ilgili ayrıntılı bilgiler aldı ve onların bana karşı nasıl davrandıklarını konuştuk. Annem babamda tek suçlunun ben olmadığımı anladılar nihayet. Beni daha ilk seansta baya etkilemişti. Haftada bir seans görüşmeye devam ettik. Bende farkında olmadan bir çok değişim başlamıştı. Artık daha az öfkeleniyor, ailemle fazla kavga etmiyorum. Ders başarımda eskiye nazaran arttı. Bence gençlerle çok iyi iletişim kuran, onların dünyasından iyi anlayan bir uzman. Onu herkese tavsiye ediyor ve teşekkür ediyorum.
  Yıllardır halledemedğim sorunlarım vardı.Bir arkadaşımın tavsiyesiyle Feyzullah Bey'i buldum.Kendisi alanındaki tüm yenilikleri takip eden ve karşısındakini samimiyetle dinleyen çok dürüst bir insan olarak karşıma çıktı.Bu zamana kadar gittiğim bir kaç Psikologun tam anlamıyla çözemedği sorunlarımı Feyzullah Bey sayesinde rahatlıkla atlattım.Kendisine burdan hayatımı değistirip bana en içten şekilde yardım ettiği için teşekkürlerimi iletiyorum.İşinde profesyonel olduğu için onu tebrik ediyorum.   Yıllardır halledemedğim sorunlarım vardı.Bir arkadaşımın tavsiyesiyle Feyzullah Bey'i buldum.Kendisi alanındaki tüm yenilikleri takip eden ve karşısındakini samimiyetle dinleyen çok dürüst bir insan olarak karşıma çıktı.Bu zamana kadar gittiğim bir kaç Psikologun tam anlamıyla çözemedği sorunlarımı Feyzullah Bey sayesinde rahatlıkla atlattım.Kendisine burdan hayatımı değistirip bana en içten şekilde yardım ettiği için teşekkürlerimi iletiyorum.İşinde profesyonel olduğu için onu tebrik ediyorum.
Merhaba, Feyzullah beyi annem bu siteden bulmuş. ben 18 yasındayım ve yolda yururken birlerinin bana baktığını düşünüyor, kalabalık ortamlara yemek yiyemiyor, misafir geldiğinde bile evde onların yanında yemek yiyemiyor ve kalabalık ortamda biri bana olumlu veya olumsuz bişey desin hemen yüzüm kızarıyordu. galiba birde sevdiğim insanların beni yanlış anlamasından çok korkuyordum yaptığım her davranısta acaba artık beni sevmiyor mu diye düşünüyordum. Seanslara başladıktan sonra davranışlarımın nedenlerini anlamaya başladım. Farkındalığım arttıkça sorunlarımda çözülmeye başlamıştı. Şu an üniversite sınavlarına hazırlanıyorum ve çok daha iyiyim. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
 Merhaba, ben bilgisayar mühendisliği 3.sınıf öğrencisiyim. hiç bir zaman bir hedef ya da istediğim olmadı öylesine girdim, girdiğimden beri hiç istemedim, ama bırakacak cesareti hiç kendimde bulamadım, başarısızlıktan korktuğum için sınıf geçmek için hep çok çalıştım ve geçtim, her yıl eğer kalırsam başka bir bölüme gitmek için çalışmak planları yapmama rağmen. bu zamana kadar ailemin yaptığı masraf çok büyük, bırakamam. bazen çok sinirleniyordum, bölümden çok nefret ediyordum, derse, çevreye, bunu yapıyor olmama aşırı sinirlenip dersten çıkıp sessizce eve gidiyordum,evde bir anda ağlamakla birlikte çok sinirleniyordum, aklımdan hep sağ elim kırılsa,birşey olsa ve okulu bırakmak zorunda olsam düşünceleri geçiyordu. o sinirle genellikle elimi duvara vuruyordum.bazı pratik ödevlerde de böyle sinirleniyordum. sinirlendikçe kötü şeyleri tek tek kendime hatırlatıp daha da kötü oluyordum, her insan gibi çevreden de mutsuzdum, anlatabileceğim kimse yoktu, insanlarla ilişkilerim de ortalamanın altında. lisedeyken de, üzülüp sinirlendiğimde elimi kaloriferde uzun tutardım, kızarırdı. Annem mutsuzluğumun farkındaydı en sonunda yardım almamız gerek diyerek bir arkadaşının önerisi üzerine Feyzullah Beyden yardım alamaya başladım. aylarca süren seanslardan sonra mutsuz olmamın nedenlerini fark etmem ve anlamam neticesinde her şey değişmeye başladı.artık tepkilerim daha farklı, daha sakinim, içimdeki öfkeyi kontrol edebiliyorum.hala yardım alamaya devam ediyorum. Kendisinden çok memnunum ve herkese öneririm.
 alanında bu kadar mükemmel bir insanla daha hiç karşılaşmadım. özellikle güleryüzü ve içtenliği çok zor bulunan bir özellik . herkes gibi sadece iş değilde yardım etmek için çabalaması... herkese kesinlikle öneririm. ben çok aradım ama artık alanının en iyisini buldum :) feyzullah bey bu işin üstadı :) bu övgüleri bir tek kendi adıma değil kime sorduysam aynı şeyi söyledi ve söylenilenlerin de hakkını veriyor. samimi bir insanla konuşmak o kadar güzel ki hele tanımadığınız biri ise böyle bir şey sizi hem şaşırtıyor. hemde huzur veriyor
Herkes hayatta bazen zor dönemlerden geçebilir. Önemli olan şey bu dönemleri ne kadar az zararla atlattığınızdır. En az zararla atlatmak için güvenebileceğiniz ve utanıp sıkılmadan dertlerinizi anlatabileceğiniz birini bulmalısınız. Ben kesinlikle bulmuştum; Psikolojik danışmanım, alanında mükemmel işler çıkaran bir insan; Feyzullah Salman... 2 sene önce gerçekten kötü bir dönemden geçiyordum ve hiç kimseyle konuştuğumda kendimi bu kadar rahat hissetmemiştim. Bu çok önemli. Size huzur veriyor ve içtenlikle dinleyip, en uygun yardımcı çözümleri bulup ayıklayarak size kendinizi iyi hissettiyor. Gerçekten ama gerçekten böyle bir danışman az bulunur.
Feyzullah Beye gittiğimde son derece çaresiz, ümitsiz ve depresyondaydım. Uzun süren mutsuz bir hayatın ardından iki yıl süren ilişkim bitince artık kendi kendime yardım edemeyecek kadar hasta hissediyordum. Ama şükürler olsun ki adeta yeniden doğmuş gibi oldum. Ona ne kadar teşekkür etsem az. Bir kere yanında son derece rahat ve açık olabileceğinize emin olun. Asla yargılanmayacağınız kesin. İşinde gerçekten çok profesyonel. İnsan eğer birşeylere kendi başına çare bulamıyorsa çok da beklememesi lazım. Böyle bir durumda Feyzullah Bey gibi birinin yardımını aldığınızda çok rahatlayacağınızın garantisini size verebilirim.Lütfen sorunlarınızı göz ardı etmeyin. Sağlık ve mutluluklar...
 Herkese merhaba, benim sorunum evliliğimde eşimle yaşadığım sorunlar ve depresyondu sanırım artık çok aşırı sinirleniyor parlıyorumdum, herşey bitmiş gibi dipte gibiydim ve bu yüzden psikolg psikaytr hangisine gitmem gerek neyapmalıyım bilmeiyorumdum. Yakın bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beye başvurdum. gideceğim uzmanın ayrıca aile evlilik uzmanıda olup eşimlede görüşebilmesini bizi birlikte düzeltmesini istiyordum gerçi eşimin böyle bi düşüncesi yoktu ama. Sevgili terapistim sayesinde çok şükür bütün zorlukların üstesinden geldim. Şu an eşimle daha mutluyum. Sürekli dua ediyorum, Allah ondan razı olsun. İhtiyaç duyanlar hiç çekinmeden gidip yardım alsınlar.
Merhaba, ben iki kız annesiyim. biri 19 ikinci 16 yaşında ben 43 yaşımdayım. Feyzullah beye başvuru nedenim çocuklarımla ilgiliydi. Son zamanlarda özellikle büyük kızım beni yıpratıyor nasıl davranacağımı bilemiyordum. İyi bir anne değilmişim beni sevmediğini ve içindeki boşluğu dolduramadığımı söylüyordu. Hiç birşeyi doğru yapmamışım onunla ilgili, sevgimi vermemişim. yapmadığı yapamadığı herşey için beni suçluyordu. Aksine çevremde sevilen ve sayılan biriyim bana sorunları ile danışmaya gelen çok olur.saygın bir işim var ama kızlarımla iyi ilişki içersinde olamamam beni çok üzüyordu. İlk görüşmeden itibaren ondan pozitif bir enerji ve farklı bir yaklaşım hissettim. Her seans gününü iple çekiyor oldum. Gerçektende ihtiyacım varmış ve ben uzun süre tek başıma kendimi tüketmişim. Çocuklarımla iletişimimin düzelmesi bir yana kendimle ilgili farkındalıklarım arttı. Kendisini tavsiye etmekten mutluluk duyarım.
Ders çalışırken dikkatimi toparlayamıyor, kitap okurken veya başka bir işle ilgilenirken yoğunlaşamıyordum istemeden hayallere dalıyor ve ya başka şeyler düşünüyordum. Hem derslerimde başarısız oluyor hemde mutsuzdum. Bunu aşmak için yardım almamın gerektiğine karar verdik. Babamla araştırırken internetten Feyzullah abiyi bulduk. Çok samimi ve içten bir insan, onu aileden biriymiş gibi hissediyorum. Derslerin dışında iletişimle ilgili, kendimle ilgili bir çok problemin farkına vardım ve bende olumlu birçok değişim oldu. Dört beş aydır ona gidiyorum. Seneye üniversite sınavım var ve artık çok daha iyi durumdayım. Her geçen gün daha iyi hissediyorum kendimi. Motivasyonum arttı, düzenli çalışabiliyorum. Teşekkürler…
Feyzullah Bey yaşamımda çok önemli değişimler meydana getirdi. Özgüven eksikliğim vardı, kendi başıma kararlar alamıyordum. Başka insanlarla iletişimim çok zayıftı. Mutsuz bir şekilde yaşamaktan bıkmıştım. Sosyal fobim vardı. Yabancı biriyle konuşurken yüzüm kızarıyor, elim ayağım titriyor, yanlış bir şeyler söyleyip rezil olacağımı düşünüyordum. Bir uzmana başvurmaya karar verdim ve tavsiyeediyorum.com’dan kendisine ulaştım. Devam eden birkaç seans sonrasında artık kendime inanamıyordum. Sanki içimden farklı güven dolu bir insan çıkmıştı. Kaygılarım azaldı, başım dik, yürüyüşüm bile değişti artık. Ailem çok mutlu ve bendeki değişimi fark eden herkese övgüyle söz ediyorum ondan. Kendisini şiddetle tavsiye ederim…
Kendime olan güven sorunlarım ve kız arkadaşımla yaşadığım problemler sebebiyle Feyzullah Beye gitmiştim. İlk başlarda sorunların farkında değildim her geçen gün hayatımı ciddi şekilde etkilemeye başlamıştı. Kendimi doğru düzgün işime veremiyordum ve arkadaşlarıma karşı hep kötü davranıyordum insanlar benden uzaklaşmaya başladı. 2 aydır Feyzullah Beyden terapi desteği alıyorum. Hergeçen gün üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum. bana küçük sorun gibi gelen ve çözülmeyen şeyleri beraber aştım diyebilirim. çevremdekiler bile bu değişmenin farkında. Kendisine herşey için teşekkür ederim.
Feyzullah Beyle kendisinden destek alıp çok memnun kalan bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım ve şimdi ben de ihtiyacı olan diğer insanlara tavsiye etmek istiyorum. Evliliğimiz son bir kaç yıldan beri tatsızlaşmış ve eşimle aramızdaki tartışmalar iyice artmıştı ve eşim en sonunda boşanmaktan bahsetmeye başlayınca bu güne kadar düzelir, halledebiliriz dediğimiz şeyleri kendi başımıza düzeltemeyeceğimizi anlayarak kendisine gittik. Sonuç olarak aslında ikimizin de benzer şeyleri istememize rağmen doğru iletişim kurmamaktan ya da farklı kişiliklerimizden kaynaklanan dirençlerle birbirimizi anlayamadığımızı fark ettik. Bize kendimizi ve birbirimizi tanımamıza ve anlamamıza, ilişkimizi iyileştirmemize fırsat verdiği için Feyzullah Beye çok teşekkür ediyoruz.
Üniversiteye hazırlanan yiğenim var. Haliyle gergin ve stresli bir dönem geçiriyor.Sınav stresini azaltmak ve yaşam kalitesini düşürmemek istiyordu. benden yardım istedi. Ebeveynlerininde kendisi ile yeterli iletişim kuramadığından dert yandı. Bende internetten yaptığım araştırmalar sonucunda Feyzullah beye ulaştım. Kendimi önce yüğenimin yerine koymamı istedi, sonrada anne-babasının... Uzaktan empati yoluyla iletişim kurarak bu işin üstesinden geldik. Yardım ve destekleri sayesinde yiğenim anne-babasıyla şimdi çok daha iyi geçiniyor ve sınava hazırlanırken eskisinden çok daha az heyecanlı oldugunu söyledi... Feyzullah beyin kendisine teşekkürlerimi burdan iletmek istedim... Kendisi çok mesafeli ve güler yüzlüydü.işinde uzman olduğunu bize yansıttı.
Psikolojik sorunlarımızın çözümünde yapılması gereken ilk şey bence güvenilir bir danışman bulmaktır. Ben çok zor bir dönemimde internette yaptığım uzun araştırmalar sonunda tavsiye ediyorum.com sayesinde Feyzullah Beye rastladım. Telefonla görüşmemizde benimle gerçekten çok yakından ilgilendi ve sürekli her şekilde kendisini rahatlıkla arayabileceğimi söyledi. Randevu alıp görüşmeye gittim. Konuştukça sorunlarımın üstesinden gelmeye başladım ve sorunlarımın hafiflediğini hissettim. Ondan öğrendiğim en önemli şey sorunların mutlaka bir çözüm yolunun olduğu, yeter ki bu sorunlarla yüzleşip doğru kararlar alabilmek olduğunu öğrendim. Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.
Merhaba, geçen yıl üniversite sınavlarına hazırlanıyordum ve deneme sınavlarında çok heyecanlanıyor, ya yarısında çıkıyor, ya da bildiğim soruları dahi yanlış cevaplıyordum. Bu konu beni ve ailemi çok endişendiriyordu. Bir başkasınında bu sorunumu çözeceğine açıkcası inanmıyordum. Annem bu siteden sevgili danışmanımı bulmuş. Aradık randevu aldık ve gönülsüz bir şekilde ofisine gittim. İlk görüşmede bende pozitif, güleryüzlü yaklaşımıyla olumlu bir intiba bıraktı. Sonra bir kaç ay devam eden seanslarım sonucunda sınav kaygımı yendim. Ayrıca bir çok sorunumuda arada hallettim. Konusunda oldukça uzman, deneyimli biri. Şu an istediğim bölümü kazandım ve okuluma başladım. Hatta bu satırları üniversitemin kütüphanesinden yazıyorum. Başarımda büyük emeği olduğu için onu asla unutmayacağım. Burdan sevgi ve saygılarımı iletiyorum kendisine ve her şey için çooook teşekkür ediyorum.
merhaba 28 yaşındayım kendime olan güvenimi kaybetmiştim. yapmak istediğim hiç bir işi yapamıyordum başladığım her şey hep yarım kalıyordu. Herşeye karşı ilgim azalmışdı. Ara sıra kendimi iyi hissetsemde, tekrar başa dönüyordum. ilaç kullanmak istemiyordum. İnternetten arayışlarım neticesinde tavsiyeediyorum.com dan hakkında yazılanlardan etkilenerek Feyzullah beyden yardım almaya karar verdim. Onunla tanıştıktan sonra ne kadar isabetli bir karar verdiğimin farkına vardım. Onun profesyonelce yaklaşımı, kullandığı teknikler gerçekten işe yarıyor. Birkaç ay devam eden seanslardan sonra kendime gelebildim diyebilirim. İhtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum.
Feyzullah Bey'e gitmeye bu sitedeki tavsiyeleri okuduktan sonra karar verdim. Yaklaşık 3 aydır kendisinin danışanıyım. Samimi,sıcak ve güler yüzlü olması, kendimi ona yakın hissetmemi sağladı ve böylece tüm sorunlarımı, kaygılarımı kendisine çekinmeden anlatabildim. Kendisiyle konuştukça gerçek anlamda huzur bulduğumu, daha sağlıklı düşünmeye başladığımı farkettim. Çünkü daha öncesinde, son derece karamsar,mutsuz, hayattan hiç zevk almayan, son derece memnuniyetsiz biriydim. Feyzullah Bey, bana hayattta farklı pencerelerden bakmam gerektiğini öğretti. Onun sayesinde, hayatta aslında ne kadar çok güzelliklerin olduğunu yeni yeni farketmeye başladım. Feyzullah Bey, beni hayata yeniden bağladı diyebilirim. Kendisiyle, 3 ay gibi kısa bir sürede çok büyük ilerlemeler kaydettik. Onunla konuştukça, artık bitti dediğiniz anda, aslında her şeyin daha yeni başladığını farkediyorsunuz. Eğer bir uzmandan yardım almayı düşünüyorsanız kesinlikle Feyzullah Bey'i tavsiye ediyorum. Mesleğinde gerçekten uzman olduğunu düşünüyorum.
 Sorunlarımın üstesinden gelemeyince ilk defa psikolojik yardım alma gereği hissetim ve internette ararken Feyzullah Beye ulaştım. Yaşadığım şeyleri başkasına anlatmakla ilgili kuşkularım vardı görüşmeye girdiğim anda samimi yaklaşımıyla tüm ön yargılarımı attığımı söyleyebilirim. Eğer sizde kim olduğunuzu ve ne yapmak istediğinizi unuttuğunuz zamanlardaysanız kendinize bile açıklamaktan korktuğunuz sizi yıpratan her ne varsa hayatınızda hiç tereddüt etmeden Feyzullah Beye uğramanızı tavsiye ediyorum. Ondan yardım aldıktan sonra hayatımda birçok şeyin değiştiğine tanık oldum, özgüvenimi yeniden kazandım.
Ben lise son sınıfta okuyan bir öğrenciyim. Feyzullah Beye annemin ısrarları sonucunda gitmeye başladım. Sınavlarla başım fena halde dertteydi. Sınavım olan günlerde gece geç saatlere kadar uyuyamıyordum, uyandığım dakikadan itibaren de bir taraflarım ağrıyor ve kendimi çok kötü hissediyordum. Sınavın önem derecesine göre rahatsızlığım da artıyordu. En önemlisi hayatımın en önemli sınavı yani üniversite sınavı için daha kötü durumların beni beklediği anlamına geliyordu. Annem de bu yüzden çok üzüldüğü için Feyzullah Beyi bulmuştu. Başta her ne kadar isteksiz olsam da çalışmaya başlayıp kısa sürede olumlu sonuçlar görmeye başlayınca daha bir istekli gitmeye başladım. Kendisiyle görüşmeye başlayalı yaklaşık 2 ay oldu. Sorunumdan tamamen kurtuldum diyebilirim. Artık pikniğe gider gibi sınava gidiyorum. Çünkü beynimin sınavı yanlış anlamlandırdığının farkındayım ve bu farkındalığımı kendisine borçluyum. Sizi iyi bir arkadaş gibi dinliyor ve siz farkında olmadan sorunların hallolduğunu görüyorsunuz. Hayatımın en önemli sürecinde yardımından dolayı çok teşekkür ediyorum.
Hayatımda aldığım en iyi kararlardan biri profesyonel olarak yardım almak için Feyzullah Beye başvurmam oldu. Bir tanıdığımın önerisiyle kendisinden haberdar oldum. Üniversiteye hazırlanıyor ve çok stres yaşıyordum. Sayesinde sorunlarımı belirledim ve çözme yollarını öğremeye başladım; kendimi olaylar karşısında nasıl geliştirebileceğimi öğrenmeye devam ediyorum. Bana göre Psk. Danışmanımın en önemli özelliği dürüst olması; açık ve samimi tutumu. Kendimi daha iyi hissetmeye, güven duymaya, olayları farklı yerlerden görmeye başladım ve nasıl davranacağımı öğreniyorum. Herkese şunu söyleyebilirim yardım almaktan çekinmeyin, ben doğru adresi buldum, sizede öneriyorum.
Zor günler geçirdiğim bir dönemde yardım alabileceğim bir uzman ararken bu siteden buldum Feyzullah Beyi. Mail atarak kısaca sorunumu anlattım ve yardımcı olup olamayacağını sordum. Kısa sürede cevap geldi ve memnuniyetle yardımcı olabileceğini yazıyordu. Telefonla aradım, randevu aldım. Bir kaç aydır seanslarım devam ediyor. Her geçen gün daha iyi olduğumu hissediyorum. artık daha kararlı bir şekilde problemlerimle başedebiliyorum. Samimi, içten ve alanında uzman bir terapist. Herkese tavsiye ederim.
  İnternette psikolog ararken bu site çıktı karşıma, Feyzullah Bey hakkında yazılan tavsiye yazıları ve resmi bana sıcak geldi. Ona gidersem sorunlarımı anlatabilirim diye düşündüm ve randevu almak için telefon açtım.Telefondaki sesde gayet sıcak ve samimi geliyordu onu iyice merak etmeye başladım. İlk randevumuzda ben oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk kez psikologa gidiyordum, ne anlatacağım ve ne kadarını anlatacağım diye düşünüp duruyorum. Fakat onun ofisinde seans odasına girdikten sonra ilk 5 dk. da tüm heyecanım yerini olumlu duygulara bıraktı. Gerçekten doğru yerde ve doğru kişinin karşısında olduğumu kısa sürede hissettirdi bana. Yaptığı iş yani psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hakkında verdiği bilgiler gerçekten güzeldi. Ve seans boyunca beni çok dikkatli dinledi ve o ilk seansta bana sorduğu sorular ve yaptığı saptamalar gerçekten ilginçti. Birkaç aydır gidiyorum. Hayatımda büyük değişiklikler var ve kendisinin benim hayatıma kattığı çok şey oldu. O işini gerçekten dikkatli ve iyi yapan, çok sıcak bir enerjisi olan, samimi ama aynı oranda da mesafesini koruyan bir uzman. Kendisini ihtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum. İnternette psikolog ararken bu site çıktı karşıma, Feyzullah Bey hakkında yazılan tavsiye yazıları ve resmi bana sıcak geldi. Ona gidersem sorunlarımı anlatabilirim diye düşündüm ve randevu almak için telefon açtım.Telefondaki sesde gayet sıcak ve samimi geliyordu onu iyice merak etmeye başladım. İlk randevumuzda ben oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk kez psikologa gidiyordum, ne anlatacağım ve ne kadarını anlatacağım diye düşünüp duruyorum. Fakat onun ofisinde seans odasına girdikten sonra ilk 5 dk. da tüm heyecanım yerini olumlu duygulara bıraktı. Gerçekten doğru yerde ve doğru kişinin karşısında olduğumu kısa sürede hissettirdi bana. Yaptığı iş yani psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hakkında verdiği bilgiler gerçekten güzeldi. Ve seans boyunca beni çok dikkatli dinledi ve o ilk seansta bana sorduğu sorular ve yaptığı saptamalar gerçekten ilginçti. Birkaç aydır gidiyorum. Hayatımda büyük değişiklikler var ve kendisinin benim hayatıma kattığı çok şey oldu. O işini gerçekten dikkatli ve iyi yapan, çok sıcak bir enerjisi olan, samimi ama aynı oranda da mesafesini koruyan bir uzman. Kendisini ihtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum.
 Üniversitede master öğrencisiyim bir yıldır birlikte olduğum erkek arkadaşım zor bir ameliyat geçirdi ve sol tarafı felç oldu. bu karmaşıklıkta babası beni öğrendi ve ona çok kızdı iki arada kalan erkek arkadaşım ayrılmamızın en doğru karar olacağını söylüyor ikimizde ayrılmak istemiyor ve birbirimizi seviyoruz ben günde 4 saat kesintisiz ağlıyordum ve intihar düşüncesini kafamdan atamıyordum. Bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittim. Yıkılmış bir durumda girdiğim görüşmeden umut dolu olarak çıktım. Onun sakin, kendinden emin duruşu, samimi ve profesyonelce yaklaşımı beni çok etkiledi. Bir süre seanslara devam ettim. Erkek arkadaşım şu an daha iyi. Ona destek olmak hem ona hem de bana çok iyi geliyor. Hayatında çıkar yol bulamayanlara tavsiyem Feyzullah beyin adresi…
Ben üniversite sınavlarına hazırlanan lise son sınıf öğrencisiyim. Üzerimde yoğun bir stres ve kaygı vardı. Bu yüzden Feyzullah hocama müracaat etmiştik. Çok sıcak, samimi ve işinde profesyonel biri. İlk görüşmede sorunlarımı anlattım ve analiz yapıp neler yapabileceklerimizi konuştuk. Sonraki seanslarda çok ciddi mesafe kaydettim. Artık daha az kaygılı ve rahatım. Sanırım eksik konularımıda rahatlıkla yetiştirip sınavda iyi bir puan alacağım. Şu an deneme sınavlarım baya yükseldi. Bir kaç hafta daha devam edeceğim ondan yardım almaya. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
 Feyzullah beyin kapısını çaldığımda insanlara inanmıyor ve güvenemiyordum. başta erkek arkadaşım olmak üzere devamlı şüpheciydim. beni de ilişkimi de kötü anlamda etkilediği için ona danışmak istedim. Güvensem bile en küçük bir şeyde tekrar başa dönüyorum. insanlara güvenebilmek, şüphelerden yaşamaktan kurtulmak istiyordum. İlk seanslarda terapistime dahi güven duymuyordum. Ama onun sabırlı ve samimi duruşu karşısında kısa sürede güvenimi kazandı. Ardında diğer insanlara güven duymaya başladım. Alanında gerçek bir profesyonel olan terapistim sayesinde şu an çok daha iyiyim.kendisine çooooooook teşekkür ederim.
Birçok sorunum vardı ve beni anlayacak birine ihtiyaç duyuyordum. O kadar zor durumdaydım ki beni ben bile anlamıyordum. Etrafımdaki insanlar çıkarcı ve anlayışsızlardı. Onlardan uzak dursam bu seferde yalnızlıktan bunalıyordum. Diğer insanların içinde kendimi çok kötü hissediyordum. Kısacası nasıl birisi olduğumu yada nasıl birisi olmak istediğimden emin değildim. Bir tarafta olmak istediğim kişi diğer tarafta olduğum kişi, bazen ikisi birbirine giriyor ve çevremdekiler beni anlayamıyor, ne zaman ne yapacağı belli olmayan biri olarak görüyorlardı sanırım. Kendimi ben bile anlayamıyordum, yaşamak artık eziyet olmuştu. Ümitsizce yardım ararken Feyzullah Beyi buldum. Durumumu anlatan bir mail attım yardımcı olup olamayacağını sordum. Yardımcı olacağını söylediği maili aldığımda içime bir ümit doğmuştu. Hemen randevu alarak seanslara başladık. 4-5 aydır terapi sürecim devam ediyor. Her geçen gün hayatımda bir şeylerin değiştiğini görmek beni ve ailemi mutlu ediyor. Anladımki çözümsüz hiç bir şey yokmuş. Yeterki doğru zamanda doğru insanı bulalım.
Feyzullah Beyle annemin araştırmaları sonucu tanıştım. Bende derslere konsantre olamama, sınav kaygısı, içimde huzursuzluk duygusu vardı, kardeşimle anlaşamıyor ve kavga ediyordum. Bu sorunların üstesinden hocam sayesinde geldim. Kendisi çok cana yakın bir insan, bazı insanlar psikolog'tan yardım almaktan çekinir, ama O kesinlikle çekinilecek bir insan değil. Çok cana yakın ve samimi bir insan. Bence sorunlarınızı çözemiyorsanız vakit kaybetmeden Feyzullah Beyden yardım alın. Herkese tavsiye ediyorum.
 Merhabalar, benim hayatımda yaşamış olduğum kişisel sorunlarım vardı. En önemli sorunum sosyalleşme sıkıntısıydı. Önceleri pek istemesemde annemin isteğiyle psikolojik yardım almaya karar verdik Feyzullah beye gittik.Üniversite öğrencisiyim ve oturduğumuz yerde okuyorum üniversiteyi.Arta kalan zamanlarda Babam'ın iş yerinde çalışıyorum.İş yerinde sürekli bilgisayar ile meşgul olduğum için gözlerim ve zihnim yoruluyor.sürekli olarak sosyal yaşantımı sekteye uğratıyor.Sadece iş ile de bitmiyor,insanlarla olan iletişimimde iyi değil,sürekli kısa cevaplar veriyorum konuşmayı kısa kesiyorum fakat bir o kadarda insanlarla ilgilenmek istiyorum.Aklıma sürekli şu his gelir konuşacak birşey bulamadığım sıkıntısı,insanların hayatında kalıcı bir yer bırakmak isteyişim,acaba uzun ve güzel sohbet olacak mı diye kendimi yiyip bitiriyordum ruhsal olarak. İyiki gitmişim sanki bu zamana kadar bir fanusun içinde yaşamışım dış dünyadan habersiz. Zorda olsa değişim başladı hayatımda.adım adım ilerlediğimin farkındayım.değişim güzel şey.bu zamana kadar yaşamadığınız hissetmediğiniz şeyleri yaşamak. Psikologuma ne kadar teşekkür etsem azdır.herkese tavsiye ederim.