Danışan Yorumlarım

 Feyzullah Alpman ile tanışmışlığım sekiz yıla yakındır var. Kendisi ilk defa yardım aldığım psikolojik danışmandı.Tam olarak kimlik kargaşası yaşadığım dönemlerde ne zaman ihtiyacım olsa hep yanımdaydı her zaman ulaşabiliyordum. Şimdi arkamı dönüp baktığımda kahkaha derecesinde gülebildiğim şeyleri, o, zamanında hiç bıkmadan, usanmadan, yaptığım hiç bir hataya kızmadan, sabırla, ciddiyetle beni dinledi ve beni her seferinde karanlıktan aydınlığa çıkardı.Bugüne kadar tanıdığım eğitimcilerin arasında son derece başarılı, sayısı bir elin parmağını geçmeyecek kişiler arasında benim için.(birinci veya ikinci parmak olabilir) Feyzullah Alpman'ın kusursuz bir terapist olduğunu, anlayış, sabır, sakinlik, insanları çözümleme ve daha sayamayacağım bir çok yönüyle insanların sıkıntılarını çok rahat bir şekilde giderebileceğini düşünüyorum.Aradan yıllar geçmesine rağmen bir gün yazdığım kısa bir yazıdan benim ruh halimi anlayıp hemen beni arayıp derdimi sorması unutulmazlarım arasında.Şimdi bu başarısını, azmini, ve hala güleryüzlülüğünü takip edip gördükçe yine sayesinde mutlu oluyorum :)
 Merhabalar, benim hayatımda yaşamış olduğum kişisel sorunlarım vardı. En önemli sorunum sosyalleşme sıkıntısıydı. Önceleri pek istemesemde annemin isteğiyle psikolojik yardım almaya karar verdik Feyzullah beye gittik.Üniversite öğrencisiyim ve oturduğumuz yerde okuyorum üniversiteyi.Arta kalan zamanlarda Babam'ın iş yerinde çalışıyorum.İş yerinde sürekli bilgisayar ile meşgul olduğum için gözlerim ve zihnim yoruluyor.sürekli olarak sosyal yaşantımı sekteye uğratıyor.Sadece iş ile de bitmiyor,insanlarla olan iletişimimde iyi değil,sürekli kısa cevaplar veriyorum konuşmayı kısa kesiyorum fakat bir o kadarda insanlarla ilgilenmek istiyorum.Aklıma sürekli şu his gelir konuşacak birşey bulamadığım sıkıntısı,insanların hayatında kalıcı bir yer bırakmak isteyişim,acaba uzun ve güzel sohbet olacak mı diye kendimi yiyip bitiriyordum ruhsal olarak. İyiki gitmişim sanki bu zamana kadar bir fanusun içinde yaşamışım dış dünyadan habersiz. Zorda olsa değişim başladı hayatımda.adım adım ilerlediğimin farkındayım.değişim güzel şey.bu zamana kadar yaşamadığınız hissetmediğiniz şeyleri yaşamak. Psikologuma ne kadar teşekkür etsem azdır.herkese tavsiye ederim.
  İnternette psikolog ararken bu site çıktı karşıma, Feyzullah Bey hakkında yazılan tavsiye yazıları ve resmi bana sıcak geldi. Ona gidersem sorunlarımı anlatabilirim diye düşündüm ve randevu almak için telefon açtım.Telefondaki sesde gayet sıcak ve samimi geliyordu onu iyice merak etmeye başladım. İlk randevumuzda ben oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk kez psikologa gidiyordum, ne anlatacağım ve ne kadarını anlatacağım diye düşünüp duruyorum. Fakat onun ofisinde seans odasına girdikten sonra ilk 5 dk. da tüm heyecanım yerini olumlu duygulara bıraktı. Gerçekten doğru yerde ve doğru kişinin karşısında olduğumu kısa sürede hissettirdi bana. Yaptığı iş yani psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hakkında verdiği bilgiler gerçekten güzeldi. Ve seans boyunca beni çok dikkatli dinledi ve o ilk seansta bana sorduğu sorular ve yaptığı saptamalar gerçekten ilginçti. Birkaç aydır gidiyorum. Hayatımda büyük değişiklikler var ve kendisinin benim hayatıma kattığı çok şey oldu. O işini gerçekten dikkatli ve iyi yapan, çok sıcak bir enerjisi olan, samimi ama aynı oranda da mesafesini koruyan bir uzman. Kendisini ihtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum. İnternette psikolog ararken bu site çıktı karşıma, Feyzullah Bey hakkında yazılan tavsiye yazıları ve resmi bana sıcak geldi. Ona gidersem sorunlarımı anlatabilirim diye düşündüm ve randevu almak için telefon açtım.Telefondaki sesde gayet sıcak ve samimi geliyordu onu iyice merak etmeye başladım. İlk randevumuzda ben oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk kez psikologa gidiyordum, ne anlatacağım ve ne kadarını anlatacağım diye düşünüp duruyorum. Fakat onun ofisinde seans odasına girdikten sonra ilk 5 dk. da tüm heyecanım yerini olumlu duygulara bıraktı. Gerçekten doğru yerde ve doğru kişinin karşısında olduğumu kısa sürede hissettirdi bana. Yaptığı iş yani psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hakkında verdiği bilgiler gerçekten güzeldi. Ve seans boyunca beni çok dikkatli dinledi ve o ilk seansta bana sorduğu sorular ve yaptığı saptamalar gerçekten ilginçti. Birkaç aydır gidiyorum. Hayatımda büyük değişiklikler var ve kendisinin benim hayatıma kattığı çok şey oldu. O işini gerçekten dikkatli ve iyi yapan, çok sıcak bir enerjisi olan, samimi ama aynı oranda da mesafesini koruyan bir uzman. Kendisini ihtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum.
 alanında bu kadar mükemmel bir insanla daha hiç karşılaşmadım. özellikle güleryüzü ve içtenliği çok zor bulunan bir özellik . herkes gibi sadece iş değilde yardım etmek için çabalaması... herkese kesinlikle öneririm. ben çok aradım ama artık alanının en iyisini buldum :) feyzullah bey bu işin üstadı :) bu övgüleri bir tek kendi adıma değil kime sorduysam aynı şeyi söyledi ve söylenilenlerin de hakkını veriyor. samimi bir insanla konuşmak o kadar güzel ki hele tanımadığınız biri ise böyle bir şey sizi hem şaşırtıyor. hemde huzur veriyor
Feyzullah Bey yaşamımda çok önemli değişimler meydana getirdi. Özgüven eksikliğim vardı, kendi başıma kararlar alamıyordum. Başka insanlarla iletişimim çok zayıftı. Mutsuz bir şekilde yaşamaktan bıkmıştım. Sosyal fobim vardı. Yabancı biriyle konuşurken yüzüm kızarıyor, elim ayağım titriyor, yanlış bir şeyler söyleyip rezil olacağımı düşünüyordum. Bir uzmana başvurmaya karar verdim ve tavsiyeediyorum.com’dan kendisine ulaştım. Devam eden birkaç seans sonrasında artık kendime inanamıyordum. Sanki içimden farklı güven dolu bir insan çıkmıştı. Kaygılarım azaldı, başım dik, yürüyüşüm bile değişti artık. Ailem çok mutlu ve bendeki değişimi fark eden herkese övgüyle söz ediyorum ondan. Kendisini şiddetle tavsiye ederim…
Üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Kazanamamaktan çok korkuyorduum. Eğer kazanamazsam büyük bir hayal kırıklığı yaşayacağımı düşünüyordum, çok endişeleniyordum. Bazen bu nedenlerden dolayı ders bile çalışamıyordum, ders çalışamayınca daha çok mutsuz oluyordum. Ne yapacağımı bilmiyordum. Annemin arayışları sonucu tavsiyeediyorum.com'dan kurtarıcımı bulduk. Aldığım seanslardan sonra YGS çok iyi geçti. Çok samimi, içten ve pozitif bir insan. Sorununuzu çok iyi anlıyor ve çözüm bulmanızı sağlıyor. Sayesinde kaygılarımdan kurtuldum ve daha verimli ders çalışabiliyorum. Benimle benzer sorunlar yaşayan birçok arkadaşım kendisinden yardım almaya başladı ve hepside memnun. Kendisine burdan bir kez daha çook teşekkür ediyorum.
Üniversiteye hazırlanan yiğenim var. Haliyle gergin ve stresli bir dönem geçiriyor.Sınav stresini azaltmak ve yaşam kalitesini düşürmemek istiyordu. benden yardım istedi. Ebeveynlerininde kendisi ile yeterli iletişim kuramadığından dert yandı. Bende internetten yaptığım araştırmalar sonucunda Feyzullah beye ulaştım. Kendimi önce yüğenimin yerine koymamı istedi, sonrada anne-babasının... Uzaktan empati yoluyla iletişim kurarak bu işin üstesinden geldik. Yardım ve destekleri sayesinde yiğenim anne-babasıyla şimdi çok daha iyi geçiniyor ve sınava hazırlanırken eskisinden çok daha az heyecanlı oldugunu söyledi... Feyzullah beyin kendisine teşekkürlerimi burdan iletmek istedim... Kendisi çok mesafeli ve güler yüzlüydü.işinde uzman olduğunu bize yansıttı.
 Merhaba, ben bilgisayar mühendisliği 3.sınıf öğrencisiyim. hiç bir zaman bir hedef ya da istediğim olmadı öylesine girdim, girdiğimden beri hiç istemedim, ama bırakacak cesareti hiç kendimde bulamadım, başarısızlıktan korktuğum için sınıf geçmek için hep çok çalıştım ve geçtim, her yıl eğer kalırsam başka bir bölüme gitmek için çalışmak planları yapmama rağmen. bu zamana kadar ailemin yaptığı masraf çok büyük, bırakamam. bazen çok sinirleniyordum, bölümden çok nefret ediyordum, derse, çevreye, bunu yapıyor olmama aşırı sinirlenip dersten çıkıp sessizce eve gidiyordum,evde bir anda ağlamakla birlikte çok sinirleniyordum, aklımdan hep sağ elim kırılsa,birşey olsa ve okulu bırakmak zorunda olsam düşünceleri geçiyordu. o sinirle genellikle elimi duvara vuruyordum.bazı pratik ödevlerde de böyle sinirleniyordum. sinirlendikçe kötü şeyleri tek tek kendime hatırlatıp daha da kötü oluyordum, her insan gibi çevreden de mutsuzdum, anlatabileceğim kimse yoktu, insanlarla ilişkilerim de ortalamanın altında. lisedeyken de, üzülüp sinirlendiğimde elimi kaloriferde uzun tutardım, kızarırdı. Annem mutsuzluğumun farkındaydı en sonunda yardım almamız gerek diyerek bir arkadaşının önerisi üzerine Feyzullah Beyden yardım alamaya başladım. aylarca süren seanslardan sonra mutsuz olmamın nedenlerini fark etmem ve anlamam neticesinde her şey değişmeye başladı.artık tepkilerim daha farklı, daha sakinim, içimdeki öfkeyi kontrol edebiliyorum.hala yardım alamaya devam ediyorum. Kendisinden çok memnunum ve herkese öneririm.
Feyzullah Beye gittiğimde son derece çaresiz, ümitsiz ve depresyondaydım. Uzun süren mutsuz bir hayatın ardından iki yıl süren ilişkim bitince artık kendi kendime yardım edemeyecek kadar hasta hissediyordum. Ama şükürler olsun ki adeta yeniden doğmuş gibi oldum. Ona ne kadar teşekkür etsem az. Bir kere yanında son derece rahat ve açık olabileceğinize emin olun. Asla yargılanmayacağınız kesin. İşinde gerçekten çok profesyonel. İnsan eğer birşeylere kendi başına çare bulamıyorsa çok da beklememesi lazım. Böyle bir durumda Feyzullah Bey gibi birinin yardımını aldığınızda çok rahatlayacağınızın garantisini size verebilirim.Lütfen sorunlarınızı göz ardı etmeyin. Sağlık ve mutluluklar...
Merhaba, Feyzullah beyi annem bu siteden bulmuş. ben 18 yasındayım ve yolda yururken birlerinin bana baktığını düşünüyor, kalabalık ortamlara yemek yiyemiyor, misafir geldiğinde bile evde onların yanında yemek yiyemiyor ve kalabalık ortamda biri bana olumlu veya olumsuz bişey desin hemen yüzüm kızarıyordu. galiba birde sevdiğim insanların beni yanlış anlamasından çok korkuyordum yaptığım her davranısta acaba artık beni sevmiyor mu diye düşünüyordum. Seanslara başladıktan sonra davranışlarımın nedenlerini anlamaya başladım. Farkındalığım arttıkça sorunlarımda çözülmeye başlamıştı. Şu an üniversite sınavlarına hazırlanıyorum ve çok daha iyiyim. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Ben üniversite sınavlarına hazırlanan lise son sınıf öğrencisiyim. Üzerimde yoğun bir stres ve kaygı vardı. Bu yüzden Feyzullah hocama müracaat etmiştik. Çok sıcak, samimi ve işinde profesyonel biri. İlk görüşmede sorunlarımı anlattım ve analiz yapıp neler yapabileceklerimizi konuştuk. Sonraki seanslarda çok ciddi mesafe kaydettim. Artık daha az kaygılı ve rahatım. Sanırım eksik konularımıda rahatlıkla yetiştirip sınavda iyi bir puan alacağım. Şu an deneme sınavlarım baya yükseldi. Bir kaç hafta daha devam edeceğim ondan yardım almaya. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Kendisini uzun zamandır tanıyorum, gülümsemek onunla bütünleşmiştir, kendisi öğrenilmiş çaresizliğe savaş açmıştır, ona göre mutlaka herkesin bir yeteneği ve güzelliği vardır. Müthiş bir iletişim uzmanıdır. Onun için okumak ve uygulamak çok önemlidir. Bu nedenle her yeni eğitimin ya da her yeni programın ilk katılımcıları arasında yer alır. Umutlarımızı ve umutlarını hep canlı tutma yeteneğine sahiptir. Bir yolculuktayız hepimiz ve bu yolculukta yolunu kaybedenlerden ya da yanlış yolda olanlardan olduğunuzu düşüyosanız, daha iyi bir rehber bulamazsınız.
Feyzullah Bey'e gitmeye bu sitedeki tavsiyeleri okuduktan sonra karar verdim. Yaklaşık 3 aydır kendisinin danışanıyım. Samimi,sıcak ve güler yüzlü olması, kendimi ona yakın hissetmemi sağladı ve böylece tüm sorunlarımı, kaygılarımı kendisine çekinmeden anlatabildim. Kendisiyle konuştukça gerçek anlamda huzur bulduğumu, daha sağlıklı düşünmeye başladığımı farkettim. Çünkü daha öncesinde, son derece karamsar,mutsuz, hayattan hiç zevk almayan, son derece memnuniyetsiz biriydim. Feyzullah Bey, bana hayattta farklı pencerelerden bakmam gerektiğini öğretti. Onun sayesinde, hayatta aslında ne kadar çok güzelliklerin olduğunu yeni yeni farketmeye başladım. Feyzullah Bey, beni hayata yeniden bağladı diyebilirim. Kendisiyle, 3 ay gibi kısa bir sürede çok büyük ilerlemeler kaydettik. Onunla konuştukça, artık bitti dediğiniz anda, aslında her şeyin daha yeni başladığını farkediyorsunuz. Eğer bir uzmandan yardım almayı düşünüyorsanız kesinlikle Feyzullah Bey'i tavsiye ediyorum. Mesleğinde gerçekten uzman olduğunu düşünüyorum.
 Herkese merhaba, benim sorunum evliliğimde eşimle yaşadığım sorunlar ve depresyondu sanırım artık çok aşırı sinirleniyor parlıyorumdum, herşey bitmiş gibi dipte gibiydim ve bu yüzden psikolg psikaytr hangisine gitmem gerek neyapmalıyım bilmeiyorumdum. Yakın bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beye başvurdum. gideceğim uzmanın ayrıca aile evlilik uzmanıda olup eşimlede görüşebilmesini bizi birlikte düzeltmesini istiyordum gerçi eşimin böyle bi düşüncesi yoktu ama. Sevgili terapistim sayesinde çok şükür bütün zorlukların üstesinden geldim. Şu an eşimle daha mutluyum. Sürekli dua ediyorum, Allah ondan razı olsun. İhtiyaç duyanlar hiç çekinmeden gidip yardım alsınlar.
Merhaba, bu yıl lise son sınıftayım, sınav kaygısı nedeniyle büyük bir endişe yaşıyordum. Çok az bir zaman kalmış olmasına rağmen ben heyecandan çalışamamaya başlamıştım. Gün geçtikçe zaman daralıyor ve denemelerden aldığım notlar düşmeye başlıyordu.Neyse ki şimdi toparlamaya başladım. Feyzullah Beyle görüşmelerimiz sonucunda şu anda kendimi çok daha iyi hissediyorum. YGS sınavım fena geçmedi. Umarım lys de iyi geçer. Şu sıralar sınav kaygısı namına hiçbir şey yok, üstelik kendimi çok da hazır hissediyorum. Sınav kaygısı yaşayan arkadaşlara önerebilirim. Teşekkürler…
6 ay önce daha önce adını çok duyduğum ama hastalığı yaşamadığım tepkilerini bilmediğim bir illetle tanıştım..PANİK ATAK..bir gecede ilerki günlerimi aylarımı etkileyecğeini bilmeden tanıştım..bilmek istemezdim ama oldu..yaşadıklarımın ağırlığına psikolojimin verdiği bir sinyaldi..ne yapacağımı bilmez halde ilaçlar ailem her türlü desteği denedim ama olmadı..ataklar sıklaştı hala baş etmeyi öğrenemeyeceğimi görünce netten araştırmaya başladım ve burada yazılan yorumlarında etkisiyle feyzullah beyle tanıştım...hiç dışarı çıkamadığım için benimle online terapi yapmayı teklif etti hiçbir mecburiyeti yokken..onunla tanıştıktan sonra banyo yapmaya binamızın kapısına ve hattaaaa markete gitmeye başladım..verdiği elektrik o kadar pozitiftiki her görüşmeden sonra ilerlemem dahada hızlandı..yargılamıyo neden diye sormuyo hep ileriye dönük moral veriyo buda beni iyi hissettiriyodu..burdan bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim..feyzullah beni canı gönülden tavsiye ederim.[Site Editörlerinin Notu: Yazının devamı 13.8.2012 tarihinde eklenmiştir]selamlar..eğer psikoljiyle ilgili bir rahatsızlığınız varsa adı ne olursa olsun panik atak depresyon vs. vs. doğru adrestesiniz..6. aydada yorum yazdığım bu yere tekrar yazmak ihtiyacı hissettim...ben panik atak hastası değilim..bu feyzullah beyin bana söylediği ilk şeydi..kafamdan çıkarmam gereken ilk şey olmalıydı..olduda...ailemin ses tonları kalın ve hep yüksek sesle konuşulur..benimse bu hastalıkla mücadele ederken sessiz ve sakin bir yerlerde olmam gerek..bu sakinliği dinginliği haftada birde olsa bana feyzullah bey verdi..beni sakince dinlemesi sorularıma hiç görmediğim kadar nezaketle cevap vermesi benim iyileşmemde büyük rol oynamıştır..kapının önüne bile çıkamazken feyzullah bey^i tanıdım ve 2 aya yakın zamanda markete alışverişime gidebiliyor haldeyim :))burda yazılanlar doğrumu diye kendim düşünürken şu an elim tuşlarda kendim yorum yazıyorum...kesinlikle doğruymuş artık net biliyorum..kendimi tanımamda ileriye dönük neler yapmam gerekitiğini anlamamda neleri yapıp neleri yapmamam gerektiğinde bana ışık olan feyzullah beye sonsuz teşekkürlerimi bir kez daha yinelemk isterim...ilk bana bir terapistle görüşmen gerek dediklerindede doktor bana ne yapacak sorunlarımımı çözecek dediğimi hatırlıyorum ama feyzullah bey için tek kuracağım cümle hayatımı değiştiren adam...çok çok çok çok teşekkür ediyorum..
 Merhaba, ben Burkay. 7. sınıfa gidiyorum. Biz yeni bir mahalleye taşındık. Bu yüzden dolayı derslerimde değişti. Bu yıl dersler bana biraz ağır geldi veya ergenlikten dolayı derslerime dikkat edemiyordum. Bu konu ile ilgili çok kötü durumlar yaşadım. Açıkcası hep takdir alırken bu sene ilk defa teşekkür aldım. Ailemde bana bu yüzden baskı yapıyor ve kızıyordu. Bana arkadaşlarına uydun ve onlar gibi oldun diyorlardı. Arkadaşlarımında dersleri iyi değil. Ben bana kızmalarına çok üzülüyorumdum. Derslerime ne kadar dikkat etsemde kötü not alıyorumdum. Bu benim elimde değil, ama ailem beni anlamıyordu. Çok üzülüyordum ve stresten kalbime ağrılar giriyordu. Feyzullah abiden yardım almaya başladıktan sonra ailemle olan ilişkilerim de düzeldi. Arasıra ailemlede görüşüyordu çünkü. Annem babam bana eskisi gibi davranmıyor, derslerime daha çok dikkatimi verebiliyordum. Uyum sorunum ön plandaydı sanki. Bir çok açıdan hayatıma düzen geldi. Hala yardım almaya devam ediyorum. Ailem de bende bu durumdan çok memnunuz. Kendisini mutlulukla tavsiye ederim.
Birkaç yıl önce lise 2. sınıftayken ailemle iletişimim konusunda sorunlarım vardı ve derslerimde başarısızdım. Annem bir psikologdan yardım alma konusunu açtığında soğuk bakmıştım. Ancak daha önce Feyzulah abiden yardım alan bir tanıdığımız biraz bahsedince gitmeye karar verdim. İlk görüşmemizde annem, babam ve ben üçümüzle görüştü, benimle ilgili ayrıntılı bilgiler aldı ve onların bana karşı nasıl davrandıklarını konuştuk. Annem babamda tek suçlunun ben olmadığımı anladılar nihayet. Beni daha ilk seansta baya etkilemişti. Haftada bir seans görüşmeye devam ettik. Bende farkında olmadan bir çok değişim başlamıştı. Artık daha az öfkeleniyor, ailemle fazla kavga etmiyorum. Ders başarımda eskiye nazaran arttı. Bence gençlerle çok iyi iletişim kuran, onların dünyasından iyi anlayan bir uzman. Onu herkese tavsiye ediyor ve teşekkür ediyorum.
Feyzullah Beye sorunlarımı anlatan bir mail atmıştım. Ertesi gün mailime cevap aldım ve bu şekilde tanıştık. Daha sonra randevu alarak görüşmelere başladık. Birkaç psikologdan daha yardım almıştım, ancak kimseden böyle bir yakın ilgi görmedim kendisinin ne kadar sağ duyulu, sorunlarınızı gerçekten çözmek için uğraşan, yardımcı olan ve beni gerçekten çok rahatlatan bir psikolog. Birkaç yıl önce yardım almıştım. Hala bir sıkıntı yaşasam ilk aklıma gelen kişi ve kesinlikle sevdiğim tüm insanlara tavsiye ediyorum. Sonsuz teşekkürler.
 Merhaba, ben 15 yaşında, lise 1 giden biriyim şu an lise 2 ye geçtim. Liseye başladıktan sonra görünüşümü hiç beğenmiyordum. çirkin, kısa boylu ve çarpık bacaklı olduğumu düşünüyordum. Bunu kabullenemiyor, her akşam, her gün ağlıyordum. Özellikle yaz geldiğinden beri, bacaklarımı göstermemek için dışarı çıkmıyordum. Kendimi diğerlerinin yanında küçücük ve ezik hissediyordum. İnsanların arkamdan dalga geçtiğini düşünüyordum. Daha önce sevgilim olmuştu, gayet iyi bir arkadaş ortamımda var ama kendi halim yüzünden onlardan da koptum. Artık ağlamaktan çok kötü olmuştum, defalarca intihar etmeyi düşündüm ancak dini sebeplerden dolayı vazgeçtim. İleri de olacağım estetiğin parasını bile şimdiden biriktimeyi düşünüyordum. Cidden kafayı yemek üzereydim. Aileme durumu anlattığımda kendi haline şükret diyor ve açıkcası beni pek kaale almıyorlardı. Ancak teyzemin ısrarıyla bir psikologa gitmem gerektiğine karar verdik. Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittik. Önce ailem ve ben hep birlikte, sonra sadece benimle görüştü. O gün bana yardımcı olabileceğini hissetmiştim. Devam eden görüşmeler de ne kadar yersiz kaygılarım olduğunu farkettim. Aslında o kadarda çirkin değildim. Güzel bir çok yönüm varmış. Kendisiyle barışık yaşamanın zevkine vardım diyebilirim. Okul başladığında eminim artık farklı bir ben olacak, herkes şaşıracak. Sevgili terapistimi tavsiye etmekten mutluluk duyarım.
 Merhabalar, ben 29 yasında bekarım ailemle yalnız kalıyorum sorunum geceleri uyurken odamın kapısında hayal birinin baktıgını goruyorumdum.yani biri bana bakıp çekiliyor, kalkıp baktığımda da kimse bulunmuyordu. Sanki halüsinasyon görüyordum. Annem babam sürekli tv seyrediyor bense adeta internette yaşıyordum. Çoğu zaman işyerinde dahi kendi kendimle konuşuyor kendime cevap veriyordum. İşyerindekiler bende takıntı hastalığı olduğunu söylüyorlardı. İşim gereği trafikte çoğu kez kaza atlattım. Doktora gitmekten çekiniyordum çünkü birine bişeyler anlatmaktan çok heyecanlanıyordum, kalbim hızlı hızlı çarpıyordu. İnternetten Feyzullah beyi buldum ona mesaj attım. Mesajıma cevap alınca çok heyacanlandım yine. Ama tedavi olmalıydım bu şekilde daha fazla yaşayamazdım. Randevu alarak gittim ve tadaviye başladık. Bazı şeyleri atlattım. Zamanla bütün sorunlarımdan kurtulacağıma inanıyorum. Kendisine minnettarım. Çok teşekkürler…
 Feyzullah Beyle görüşene kadar ne yapacağını bilmez hayattan soğumuş bir haldeydim. Kendimi hiç beğenmiyordum, çok tipsizim diye lanet ediyor, aynaya baktığım zaman gördüğüm tipsiz yüz için ağlıyordum. Gözlerim biraz büyük burnum büyük saçlarım dalgalı seyrek çok kötü! Annem güzel olduğumu söylese de aynaya baktığımda çok çirkin olduğumu düşünüyordum. Onun sayesinde bu kaygılarımın yersiz olduğunu anladım. Artık daha mutluyum. Başkalarının beni beğenmeyeceğini artık düşünmüyorum. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Feyzullah Beyden çocuğumun sınav kaygısı ve üniversiteye hazırlık sürecinde yardım aldık. İlk olarak daha önceden kendisinden yardım alan bir yakınımız önerdiği için onu tercih ettik. Çocuğumuz psikolojik yardım almak istemediği halde ilk görüşmesinden sonra büyük bir istekle görüşmeye devam etmek için sabırsızlandı. Bu bizim yükümüzü çok hafifletti. Sınav günü çocuğumda hiç heyecan ve kaygı görmediğime ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Bu konuda yardım almak için çok araştırma yapıp bilgi toplamıştık. Bunun için çok zaman ve emek harcadık. Bu nedenle çocuğu sınavlara hazırlanan ailelerin neler yaşadığını çok iyi bilmekteyim. Bu yüzden sınav anneleri ve babalarına bir katkım olsun istedim. Hiç düşünmeden Feyzullah Beyle iletişim kurmanızı öneririm. İlk görüşmeden sonra ne kadar çok değişiklik olacak göreceksiniz.
Feyzullah Beyle annemin araştırmaları sonucu tanıştım. Bende derslere konsantre olamama, sınav kaygısı, içimde huzursuzluk duygusu vardı, kardeşimle anlaşamıyor ve kavga ediyordum. Bu sorunların üstesinden hocam sayesinde geldim. Kendisi çok cana yakın bir insan, bazı insanlar psikolog'tan yardım almaktan çekinir, ama O kesinlikle çekinilecek bir insan değil. Çok cana yakın ve samimi bir insan. Bence sorunlarınızı çözemiyorsanız vakit kaybetmeden Feyzullah Beyden yardım alın. Herkese tavsiye ediyorum.
 Merhaba, Feyzullah Beyden bir yıl önce psikolojik destek aldım.Ben iş hayatımda ve normal yaşamımda aşırı derecede detaycıydım.Bu sebeple sıkıntılar sanki bana geliyor sürekli sanki her sıkıntıyı üzerime çekiyordum. Bazen bu durum yüzünden sürekli yanlış anlaşılabiliyordum.İçime kapanıp etraftaki çoğu şeylere dikkat edemiyordum... Dikkat dağınıklığı yaşıyor, çok aşırı konuşuyor ve çok aşırı derecede işleri uzatıyordum. Feyzullah hocama gittiğim süre içerisinde bütün bu sorunlarımla mücadele etmeyi ve yenmeyi başardım. Kendisi gerçekten işini iyi yapan bir terapist. Benim gibi sorunlar yaşayanlara mutlaka tavsiye ederim.
Feyzullah Beyle yaklaşık olarak 5 yıldır tanışıyoruz.Kendisi alanında uzman,cana yakın ve insanları çok iyi tanıyan profesyonel bir danışmandır. Bu 5 yıllık süreç içerisinde sınav kaygıları, bölüm seçme ve daha birçok konuda karar vermekte zorlandığım daha doğrusu herhangi bir kararımın olmadığı anlarda Feyzullah Beyden profesyonel yardım aldım. Şimdi o zaman verdiğim kararların ne kadar doğru karalar olduğunu daha iyi anlıyorum çünkü severek okuduğum bir bölümdeyim ve ilerde severek yapacağım bir işim olacağını düşünüyorum.Şimdilerde ise ilişkilerimde yaşadığım sorunlarla ilgili kendisinden profesyonel yardım alıyorum ve her geçen gün sorunlarımın azaldığını hissediyorum.profesyonel yardım almak isteyen herkese önerebileceğim bir danışman.
Hayatımda aldığım en iyi kararlardan biri profesyonel olarak yardım almak için Feyzullah Beye başvurmam oldu. Bir tanıdığımın önerisiyle kendisinden haberdar oldum. Üniversiteye hazırlanıyor ve çok stres yaşıyordum. Sayesinde sorunlarımı belirledim ve çözme yollarını öğremeye başladım; kendimi olaylar karşısında nasıl geliştirebileceğimi öğrenmeye devam ediyorum. Bana göre Psk. Danışmanımın en önemli özelliği dürüst olması; açık ve samimi tutumu. Kendimi daha iyi hissetmeye, güven duymaya, olayları farklı yerlerden görmeye başladım ve nasıl davranacağımı öğreniyorum. Herkese şunu söyleyebilirim yardım almaktan çekinmeyin, ben doğru adresi buldum, sizede öneriyorum.
Binlerce sınav kaygısı yaşayan gençlerden birisiydim bende. Sınav kaygısı nedir yada nasıl birşeydir tarif edilmez yaşamak lazım. Yaşayanlar bilir sınav öncesi hayat kabusa dönüşür. İşte böyle bir durumdayken arkadaşımın önerisiyle araştırdık ve hemen randevu aldık. Benim sorunum çözüldü sizinde sınav kaygınızı çözebilmeniz için hocamı size gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Tüm bunları yaparken içe kapanık onu bile yendim, artık daha sosyalim. Bunun içinde hocama ayrıca teşekkür ediyorum. Kendisine çok minnettarım.
Ders çalışırken dikkatimi toparlayamıyor, kitap okurken veya başka bir işle ilgilenirken yoğunlaşamıyordum istemeden hayallere dalıyor ve ya başka şeyler düşünüyordum. Hem derslerimde başarısız oluyor hemde mutsuzdum. Bunu aşmak için yardım almamın gerektiğine karar verdik. Babamla araştırırken internetten Feyzullah abiyi bulduk. Çok samimi ve içten bir insan, onu aileden biriymiş gibi hissediyorum. Derslerin dışında iletişimle ilgili, kendimle ilgili bir çok problemin farkına vardım ve bende olumlu birçok değişim oldu. Dört beş aydır ona gidiyorum. Seneye üniversite sınavım var ve artık çok daha iyi durumdayım. Her geçen gün daha iyi hissediyorum kendimi. Motivasyonum arttı, düzenli çalışabiliyorum. Teşekkürler…
 Feyzullah beyin kapısını çaldığımda insanlara inanmıyor ve güvenemiyordum. başta erkek arkadaşım olmak üzere devamlı şüpheciydim. beni de ilişkimi de kötü anlamda etkilediği için ona danışmak istedim. Güvensem bile en küçük bir şeyde tekrar başa dönüyorum. insanlara güvenebilmek, şüphelerden yaşamaktan kurtulmak istiyordum. İlk seanslarda terapistime dahi güven duymuyordum. Ama onun sabırlı ve samimi duruşu karşısında kısa sürede güvenimi kazandı. Ardında diğer insanlara güven duymaya başladım. Alanında gerçek bir profesyonel olan terapistim sayesinde şu an çok daha iyiyim.kendisine çooooooook teşekkür ederim.