Danışan Yorumlarım

 merhabalar, topluluk karşısında konuşmak beni gereğinden fazla heyecanlandırıyordu.sesim titriyor ve bunu anladıklarını hissettiğim zaman dahada heyecanlanıyordum.normal arkadaşlarımın içerisinde bile ben konuşurken herkes beni dinliyorsa heyecanlanıyordum ve bu da kendimi ifade etmemi engelliyordu.bu durumdan kurtulmam sosyal ve öğrencilik yaşamımda bana büyük bir katkı sağlayacaktı.bu yüzden internetten araştırmaya başladım ve Feyzullah beyi buldum. Ondan bir süre yardım aldıktan sonra bir çok şey eskisi gibi değil. Artık kendimi daha rahat ifade edebiliyorum. Kendisi profesyonel ve yanında rahat hissettiğiniz bir uzman. Yardımlarından dolayı teşekkür ederim saygılar…
Feyzullah beyi kendisinden yardım alan bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım. İnternetten borderline kişilik bozukluğu hakkındaki yazıları okudum. Ordaki belirtilerin birçoğunun bende olduğunu fark ettim hatta bazı bölümlerinde doğru kelimeleri bulupta ifade edemediğim belirtiler vardı. Psikolojimin düzgün olduğunu düşünmüyor, daha doğrusu çok normal kişilikte biri olduğumu düşünmüyordum. O kadar çok sorunum vardıki; sosyal çekingenlik ,insan ilişkilerinde donuk, kısıtlı ,içe dönük, tuhaf ,kapalı , duygusal tepkisizlik ,ilgisizlik yasamdan kopukluk, ani değişen ruh halleri, kimlik karmaşası gibi duygular hissediyordum. Ayrıca yaklaşık 3 sene önce birtakım olaylardan sonra hayatımda büyük değişimlere ve izlere neden olan bir depresyon geçirdim hala etkisinin devam ettiğini düşünüyordum. Bu dönemden sonra sanki farklı biriymişim gibi hissediyorum, sanki kendime yabancıymışım gibi. sınırda kişilik bozukluğu olabilir mi bende diye düşünmeye başladım. Gittiğim birçok yerden antidepresan reçetesiyle çıkmak beni tatmin etmemişti. Onunla ilk görüşmemi hatırlıyorumda nedir sorunum lütfen bir teşhis diye ısrar etmiştim, O da teşhis koymak yerine bir tedavi planı önermişti. Tereddütlede olsa başlamaya karar vermiştim. İyikide başlamışım. Uzun süren bir süreçte olsa bir çok çeyin üstesinden geldiğimi düşünüorum. Artık hayatımda bir çok değişim meydana getirmeyi başardım. Kimseye ihtiyaç duymadan, bir çok şeyin farkında olarak hayattan daha fazla zevk almaya başladım. Kendisine minnettarım. Herkese tavsiye ederim.
 Merhaba ben 17 yaşında bi lise öğrencisiyim.Çok yakın arkadaşlarım olmasına rağmen sürekli yani en az ayda 1 yada 2 kere bi kaç gün moralim çok bozuk oluyor.Çünkü kendimi sürekli yalnız hissediyorum.Sanki onların yanından gitsem hiç bişey yapmazlar üzülmezlermiş gibi geliyo.açıkçası o yakın arkadaşlarımdan kimsede o durgun zamanımda noldu neyin var diye sormuyor.yada sordukları zaman ben yok bişey diyorum ama üstelemiyorlar.bi kaç gün sonra eski halime dönüyorum.çok saçmalamışım falan diyorum ama bu hal daha sonra tekrar oluyor.şunuda belirtmek isterim arkadaşlarımdan herhangi bir tepki gördükten sonra böyle olmuyordum yani onlar ne sözlü olarak nede davranış olarak bişey yapmıyorlardı.ama ben nedense böyle hissediyorum. yaz tatili geliyor ve kendimi çok yalnız hissediyorum.artık yoruldum.böyle hissetmek istemiyordum. Babamın önerisiyle Feyzullah beye gittik. Psikologlara karşı önyargılıydım,ama onu tanıyınca yanıldığımı anladım.beni çok iyi anlıyordu.bir kaç aylık görüşmeden sonra sıkıntılarımdan kurtuldum.kendisini herkese tavsiye ediyorum…
 Yardıma çok ihtiyacım vardı ve araştırmalarım sonucu tavsiyeediyorum.com dan Feyzullah Beyi buldum ve ondan yardım almaya karar verdim. Psikolojim çok bozuktu. Benim sorunum iletişim bozukluğu ve insanlarla iyi iletişim kuramıyor olmamdı. Okulda benimle sohbet eden, beni seven insanların olmadığını düşünüyor hep kendimi değiştirmeye çalışıyordum ama olmuyordu. Çok sessizdim, cesaretsizdim... Derste hoca soru sorarken bile kısık sesle cevap veriyordum. Çok utangacım ve herkes bana gülüyor gibi geliyordu. Tanıdığım ve sahip olduğum herkesten utanıyordum. Arkadaşlarım hep beni yargılıyordu. Ben 17 yaşındayım ve Lise 3'teyim. Bir de kafamdan her şey geçiyor; saçma ve hiç olmayacak şeyler. O kadar çaresizdim ki terapistim sayesinde bütün bunlarla baş etmeyi öğrendim. Her seansta yeni şeyler fark ediyor, bir şeylerin aydınlandığını hissediyordum. Terapim bitmek üzere artık. İhtiyacı olanlara mutlaka kendisini tavsiye ediyorum.
 Feyzullah Alpman ile tanışmışlığım sekiz yıla yakındır var. Kendisi ilk defa yardım aldığım psikolojik danışmandı.Tam olarak kimlik kargaşası yaşadığım dönemlerde ne zaman ihtiyacım olsa hep yanımdaydı her zaman ulaşabiliyordum. Şimdi arkamı dönüp baktığımda kahkaha derecesinde gülebildiğim şeyleri, o, zamanında hiç bıkmadan, usanmadan, yaptığım hiç bir hataya kızmadan, sabırla, ciddiyetle beni dinledi ve beni her seferinde karanlıktan aydınlığa çıkardı.Bugüne kadar tanıdığım eğitimcilerin arasında son derece başarılı, sayısı bir elin parmağını geçmeyecek kişiler arasında benim için.(birinci veya ikinci parmak olabilir) Feyzullah Alpman'ın kusursuz bir terapist olduğunu, anlayış, sabır, sakinlik, insanları çözümleme ve daha sayamayacağım bir çok yönüyle insanların sıkıntılarını çok rahat bir şekilde giderebileceğini düşünüyorum.Aradan yıllar geçmesine rağmen bir gün yazdığım kısa bir yazıdan benim ruh halimi anlayıp hemen beni arayıp derdimi sorması unutulmazlarım arasında.Şimdi bu başarısını, azmini, ve hala güleryüzlülüğünü takip edip gördükçe yine sayesinde mutlu oluyorum :)
 merhaba ben ayla 24 yaşında bayanım.feyzullah beye gitmeden 5 ay önce anksiyete bozukluğu tanısı koyulmuştu ve ilaç kullanıyordum. ama etkili bi düzelme gormuyordum, ataklarım devam edıyordu. İlaç kullanmak istemiyordum ve bunun başka bir tedavisi varmı diye araştırdığımda Feyzullah beye ulaştım.psikoterapiyle sorunumun üstesinden gelebileceğimi söyledi. Randevu alarak terapiye başladım. Her seanstan sonra ataklarım azaldı ve kısa sürede tamamen ortadan kalktı. O kadar ilaç kullanmıştım fayda görmemiştim. Hayret vericiydi. Kendisini çevremdeki herkese anlatıyor ve tavsiye ediyorum. Sizlerede şiddetle tavsiye ederim. Sevgiler…
Merhaba üniversite öğrencisiyim. Üniversiteye 2. yılımda yerleştim ama benim sorunum üniversitemle ilgili değil kendimle ilgili ben yaklaşık 5 seneden beri kendimde özgüven eksikliği olduğunu düşünüyordum ve bunu aşırı şekilde hissediyordum. Bu durumlarda kendimi çok kötü hissediyorum genellikle arkadaş ortamında söz sahibi olamıyor, iletişim kurmakta güçlük çekiyordum. Çevremde gördüğüm özgüveni yüksek, kendini çok iyi ifade eden insanlara imreniyordum belki de çok kıskanıyordum neden ben yapamıyorum diye. Teyzemin önerisi üzerine yardım almaya karar verdim. Feyzullah beyi tavsiye etmişlerdi. Onunla görüşmeye başladıktan sonra çekingenliğimin nedenlerini anladım. Artık biraz daha rahat iletişim kurabiliyorum. Kendisini herkese tavsiye ederim.
Bir kaç yıl önce üniversiteyi yeni bitirmiştim ve iş bulamama endişesi, depresyon iyice bunalmıştım. Artık hayattan zevk almıyordum, duyarsız bir insan olup çıkmıştım. Bir arkadaşımın telkiniyle Feyzullah Beye başvurdum. Doğrusu kendimle ilgili sorunları kendimden başkasının çözeceğine inanmıyordum. İlk görüşmeye başladığımızdan itibaren olumsuz fikirlerim değişmeye başladı. Çalışma yöntemlerinden ve süreçten başta bahsederek izleyeceğimiz yolu anlattı. Zamanla farkedemediğim fırsatları görmeye, hayattan zevk almaya başladım. İki üç ay devam eden seanlar sonunda herşey yoluna girdi. Kendisi psikologlara olan önyargımı yıktı. Konuşarakta insan iyileşebiliyormuş. Aradan bir kaç yıl geçti hala bir sorunum olduğunda arayarak yada mail atarak kendisine başvuruyorum ve herzaman desteğini yardımını görüyorum. Çok samimi ve içten bir insan, mesleki becerisini yaşamınızda bir şeyler değiştiğinde anlıyorsunuz. Evlilik hazırlıkları yaptığım şu dönemde bile kaygılarımı gidermeyi başardı. Biraz geçte olsa buraya düşüncelerimi yazmak istedim. Herzaman sevgiyle andığım çok değerli danışmanım ruhu sıkılanlara, hayatta bocalayanlara bir ümit ışığıdır.
Üniversiteye hazırlanan yiğenim var. Haliyle gergin ve stresli bir dönem geçiriyor.Sınav stresini azaltmak ve yaşam kalitesini düşürmemek istiyordu. benden yardım istedi. Ebeveynlerininde kendisi ile yeterli iletişim kuramadığından dert yandı. Bende internetten yaptığım araştırmalar sonucunda Feyzullah beye ulaştım. Kendimi önce yüğenimin yerine koymamı istedi, sonrada anne-babasının... Uzaktan empati yoluyla iletişim kurarak bu işin üstesinden geldik. Yardım ve destekleri sayesinde yiğenim anne-babasıyla şimdi çok daha iyi geçiniyor ve sınava hazırlanırken eskisinden çok daha az heyecanlı oldugunu söyledi... Feyzullah beyin kendisine teşekkürlerimi burdan iletmek istedim... Kendisi çok mesafeli ve güler yüzlüydü.işinde uzman olduğunu bize yansıttı.
Binlerce sınav kaygısı yaşayan gençlerden birisiydim bende. Sınav kaygısı nedir yada nasıl birşeydir tarif edilmez yaşamak lazım. Yaşayanlar bilir sınav öncesi hayat kabusa dönüşür. İşte böyle bir durumdayken arkadaşımın önerisiyle araştırdık ve hemen randevu aldık. Benim sorunum çözüldü sizinde sınav kaygınızı çözebilmeniz için hocamı size gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Tüm bunları yaparken içe kapanık onu bile yendim, artık daha sosyalim. Bunun içinde hocama ayrıca teşekkür ediyorum. Kendisine çok minnettarım.
 Her şeyi dert sorun eden hemen surat asabilen ve küserek sorunları çözmeye çalışan en küçük şeyi dahi çok büyük sorunlar yapan bir kişi olduğumu anladıktan sonra internetten bir uzman araştırmaya başladım. Feyzullah beyden yardım almaya karar verdim. Doğru bir karar verdiğimi şu an daha iyi anlıyorum. Onun empatik yaklaşımı beni anlaması ve sorunlarımı çözmem konusundaki yaklaşımı harikaydı. İhtiyaç duyan dostlarıma hiç düşünmeden onu tavsiye ediyorum. Saygılarımla
  İnternette psikolog ararken bu site çıktı karşıma, Feyzullah Bey hakkında yazılan tavsiye yazıları ve resmi bana sıcak geldi. Ona gidersem sorunlarımı anlatabilirim diye düşündüm ve randevu almak için telefon açtım.Telefondaki sesde gayet sıcak ve samimi geliyordu onu iyice merak etmeye başladım. İlk randevumuzda ben oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk kez psikologa gidiyordum, ne anlatacağım ve ne kadarını anlatacağım diye düşünüp duruyorum. Fakat onun ofisinde seans odasına girdikten sonra ilk 5 dk. da tüm heyecanım yerini olumlu duygulara bıraktı. Gerçekten doğru yerde ve doğru kişinin karşısında olduğumu kısa sürede hissettirdi bana. Yaptığı iş yani psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hakkında verdiği bilgiler gerçekten güzeldi. Ve seans boyunca beni çok dikkatli dinledi ve o ilk seansta bana sorduğu sorular ve yaptığı saptamalar gerçekten ilginçti. Birkaç aydır gidiyorum. Hayatımda büyük değişiklikler var ve kendisinin benim hayatıma kattığı çok şey oldu. O işini gerçekten dikkatli ve iyi yapan, çok sıcak bir enerjisi olan, samimi ama aynı oranda da mesafesini koruyan bir uzman. Kendisini ihtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum. İnternette psikolog ararken bu site çıktı karşıma, Feyzullah Bey hakkında yazılan tavsiye yazıları ve resmi bana sıcak geldi. Ona gidersem sorunlarımı anlatabilirim diye düşündüm ve randevu almak için telefon açtım.Telefondaki sesde gayet sıcak ve samimi geliyordu onu iyice merak etmeye başladım. İlk randevumuzda ben oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk kez psikologa gidiyordum, ne anlatacağım ve ne kadarını anlatacağım diye düşünüp duruyorum. Fakat onun ofisinde seans odasına girdikten sonra ilk 5 dk. da tüm heyecanım yerini olumlu duygulara bıraktı. Gerçekten doğru yerde ve doğru kişinin karşısında olduğumu kısa sürede hissettirdi bana. Yaptığı iş yani psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hakkında verdiği bilgiler gerçekten güzeldi. Ve seans boyunca beni çok dikkatli dinledi ve o ilk seansta bana sorduğu sorular ve yaptığı saptamalar gerçekten ilginçti. Birkaç aydır gidiyorum. Hayatımda büyük değişiklikler var ve kendisinin benim hayatıma kattığı çok şey oldu. O işini gerçekten dikkatli ve iyi yapan, çok sıcak bir enerjisi olan, samimi ama aynı oranda da mesafesini koruyan bir uzman. Kendisini ihtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum.
 Feyzullah Beyle görüşene kadar ne yapacağını bilmez hayattan soğumuş bir haldeydim. Kendimi hiç beğenmiyordum, çok tipsizim diye lanet ediyor, aynaya baktığım zaman gördüğüm tipsiz yüz için ağlıyordum. Gözlerim biraz büyük burnum büyük saçlarım dalgalı seyrek çok kötü! Annem güzel olduğumu söylese de aynaya baktığımda çok çirkin olduğumu düşünüyordum. Onun sayesinde bu kaygılarımın yersiz olduğunu anladım. Artık daha mutluyum. Başkalarının beni beğenmeyeceğini artık düşünmüyorum. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
İyi günler, ben ilkokul 4. sınıfta bottan düşerek boğulma tehlikesi geçirdim. o günden sonra bir daha hiç denize giremedim yüzmeyide haliyle öğrenemedim. Şimdi 32 yaşımdayım yüzmeyi öğrenmek istiyorum. bir kursa yazıldım ilk derse gittim benim için felaketti çünkü havuz benim boyumu geçiyordu ve havuzun kenarı dışında tutunacak hiçbiryer yoktu. Zorla kenara tutuna tutuna havuza girdim ayaklarım yere değmedi nefes çalıştık ayakları çırpmayı çalıştık. Daha 1 saat dolmamıştıki suyun üstünde biryere tutunmadan sadece bir sosisle durmam istendi ve ben ne yazık ki yapamadım ve dersi bıraktım. Açıkçası bu korkumu nasıl yenebileceğim konusunda çok karamsardım. yüzmeyi çok istiyordum ama ne yapmam konusunda hiçbir fikrim yoktu. Taaki bir arkadaşım Feyzullah beyden bahsedene kadar. Kapalı alan fobisinin olduğunu ve Feyzullah beyden yardım alarak kısa sürede atlattığını anlattı. Telofonunu alarak aradım, yardımcı olabileceğini söylediğinde çok mutlu olmuştum. Mümkün olan en yakın zamana randevu alarak gittim. Çok samimi ve güven veren biri olduğu hemen anlaşılıyordu. İlginç birkaç teknik uyguladı 3-4 seanstan sonra korkularım neredeyse tamamen geçti. Şu an yüzme kursuna devam ediyorum, baya öğrendim. O kadar mutluyum ki anlatamam. Kendisini fabisi olan herkese tavsiye ederim.
Birtakım sorunlarım vardı ve uzun zamandır iyi bir psikolog arıyordum. Bu sitede Feyzullah Beyle ilgili yazılanları okudum ve randevu almaya karar verdim. Her şeye olumsuz bakan, olumsuz değerlendiren ve önyargıları olan bir insandım. İlk seanstan itibaren istesem de onunla ilgili olumsuz şeyler düşünemedim. Hakikaten alanında uzmandı ve bana çok yardımcı oldu. Şu an bakıyorum da hakkında yazılanlar az bile. Onunla kendimi yeniden keşfettim ve bakış açım değişti hayata karşı. Çok samimi, güler yüzlü ve içten bir insan. Kendisine tekrar teşekkür ederim.
Merhaba, geçen yıl üniversite sınavlarına hazırlanıyordum ve deneme sınavlarında çok heyecanlanıyor, ya yarısında çıkıyor, ya da bildiğim soruları dahi yanlış cevaplıyordum. Bu konu beni ve ailemi çok endişendiriyordu. Bir başkasınında bu sorunumu çözeceğine açıkcası inanmıyordum. Annem bu siteden sevgili danışmanımı bulmuş. Aradık randevu aldık ve gönülsüz bir şekilde ofisine gittim. İlk görüşmede bende pozitif, güleryüzlü yaklaşımıyla olumlu bir intiba bıraktı. Sonra bir kaç ay devam eden seanslarım sonucunda sınav kaygımı yendim. Ayrıca bir çok sorunumuda arada hallettim. Konusunda oldukça uzman, deneyimli biri. Şu an istediğim bölümü kazandım ve okuluma başladım. Hatta bu satırları üniversitemin kütüphanesinden yazıyorum. Başarımda büyük emeği olduğu için onu asla unutmayacağım. Burdan sevgi ve saygılarımı iletiyorum kendisine ve her şey için çooook teşekkür ediyorum.
 Merhabalar, benim hayatımda yaşamış olduğum kişisel sorunlarım vardı. En önemli sorunum sosyalleşme sıkıntısıydı. Önceleri pek istemesemde annemin isteğiyle psikolojik yardım almaya karar verdik Feyzullah beye gittik.Üniversite öğrencisiyim ve oturduğumuz yerde okuyorum üniversiteyi.Arta kalan zamanlarda Babam'ın iş yerinde çalışıyorum.İş yerinde sürekli bilgisayar ile meşgul olduğum için gözlerim ve zihnim yoruluyor.sürekli olarak sosyal yaşantımı sekteye uğratıyor.Sadece iş ile de bitmiyor,insanlarla olan iletişimimde iyi değil,sürekli kısa cevaplar veriyorum konuşmayı kısa kesiyorum fakat bir o kadarda insanlarla ilgilenmek istiyorum.Aklıma sürekli şu his gelir konuşacak birşey bulamadığım sıkıntısı,insanların hayatında kalıcı bir yer bırakmak isteyişim,acaba uzun ve güzel sohbet olacak mı diye kendimi yiyip bitiriyordum ruhsal olarak. İyiki gitmişim sanki bu zamana kadar bir fanusun içinde yaşamışım dış dünyadan habersiz. Zorda olsa değişim başladı hayatımda.adım adım ilerlediğimin farkındayım.değişim güzel şey.bu zamana kadar yaşamadığınız hissetmediğiniz şeyleri yaşamak. Psikologuma ne kadar teşekkür etsem azdır.herkese tavsiye ederim.
Merhaba, Feyzullah beyi annem bu siteden bulmuş. ben 18 yasındayım ve yolda yururken birlerinin bana baktığını düşünüyor, kalabalık ortamlara yemek yiyemiyor, misafir geldiğinde bile evde onların yanında yemek yiyemiyor ve kalabalık ortamda biri bana olumlu veya olumsuz bişey desin hemen yüzüm kızarıyordu. galiba birde sevdiğim insanların beni yanlış anlamasından çok korkuyordum yaptığım her davranısta acaba artık beni sevmiyor mu diye düşünüyordum. Seanslara başladıktan sonra davranışlarımın nedenlerini anlamaya başladım. Farkındalığım arttıkça sorunlarımda çözülmeye başlamıştı. Şu an üniversite sınavlarına hazırlanıyorum ve çok daha iyiyim. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Merhabalar; Biz Feyzullah Beyi yaklaşık altı ay önce oğlumuz için yardıma ihtiyacımız olduğu anda tesadüfen internette arama yaparken tanıdık. Oğlumun ergenlik sorunlarını paylaşabileceğim ve yardım alabileceğim içten ve samimi biriyle karşılaştık. Çok mükemmel bir insan ve psikolog olmasından ziyade oğluma ağabeylik ve bir nevi yaşam koçluğu yaptı. Sinirli, huysuz, uyumsuz dersleri kötü olan oğlum inanılmaz şekilde düzeldi. İnsanlara karşı davranışları olumlu anlamda değişti, hayata bakışı farklılaştı ve en önemlisi bizimle konuşmaya, paylaşmaya başladı sanki kabuğundan sıyrıldı. Feyzullah Beye minnettarız, mutlaka görüşmenizi tavsiye ederim.
Feyzullah Bey'e gitmeye bu sitedeki tavsiyeleri okuduktan sonra karar verdim. Yaklaşık 3 aydır kendisinin danışanıyım. Samimi,sıcak ve güler yüzlü olması, kendimi ona yakın hissetmemi sağladı ve böylece tüm sorunlarımı, kaygılarımı kendisine çekinmeden anlatabildim. Kendisiyle konuştukça gerçek anlamda huzur bulduğumu, daha sağlıklı düşünmeye başladığımı farkettim. Çünkü daha öncesinde, son derece karamsar,mutsuz, hayattan hiç zevk almayan, son derece memnuniyetsiz biriydim. Feyzullah Bey, bana hayattta farklı pencerelerden bakmam gerektiğini öğretti. Onun sayesinde, hayatta aslında ne kadar çok güzelliklerin olduğunu yeni yeni farketmeye başladım. Feyzullah Bey, beni hayata yeniden bağladı diyebilirim. Kendisiyle, 3 ay gibi kısa bir sürede çok büyük ilerlemeler kaydettik. Onunla konuştukça, artık bitti dediğiniz anda, aslında her şeyin daha yeni başladığını farkediyorsunuz. Eğer bir uzmandan yardım almayı düşünüyorsanız kesinlikle Feyzullah Bey'i tavsiye ediyorum. Mesleğinde gerçekten uzman olduğunu düşünüyorum.
Feyzullah beye tavsiyeediyorum.com dan ulaştım. ben ve kız arkadaşım 27 yaşındayız. 2 yıllık dolu dolu mutlu bir şekilde beraberliğimiz oldu ancak evlenmeğe karar verdiğimiz zaman kız arkadaşım da bir anda soğukluk başladı, konuşmaya çalıştığım zaman bana kendini kafeste hissettiğini mutlu olmadığını soyluyor bende çok üstüne gidip bitmesi gerekiyorsa soyle bitsin ilişkimiz dedim ısrarla daha sonra bitsin dedi. Onu çok seviyor kaybetmek istemiyordum. Bu süreçte nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum internette araştırmalarıma göre ve gönderdiği mesajlara dayanarak bağlanma fobisi olduğunu düşünmeye başladım. Tekrar onunla konuşarak sorunların üstesinden gelebileceğimizi yardım almamızın doğru olacağını söyledim ve ikna oldu birlikte Feyzullah beye gittik. Birkaç seans birlikte aldı bizi sonra kız arkadaşıma bireysel terapi önerdi. Şu an evlilik hazırlıkları yapıyoruz ve kız arkadaşım seanslarına devam ediyor. Mutsuzluğun kaderiniz olduğunu düşünmeyin mutlaka yardım alın. Sevgiler.
Birkaç yıl önce lise 2. sınıftayken ailemle iletişimim konusunda sorunlarım vardı ve derslerimde başarısızdım. Annem bir psikologdan yardım alma konusunu açtığında soğuk bakmıştım. Ancak daha önce Feyzulah abiden yardım alan bir tanıdığımız biraz bahsedince gitmeye karar verdim. İlk görüşmemizde annem, babam ve ben üçümüzle görüştü, benimle ilgili ayrıntılı bilgiler aldı ve onların bana karşı nasıl davrandıklarını konuştuk. Annem babamda tek suçlunun ben olmadığımı anladılar nihayet. Beni daha ilk seansta baya etkilemişti. Haftada bir seans görüşmeye devam ettik. Bende farkında olmadan bir çok değişim başlamıştı. Artık daha az öfkeleniyor, ailemle fazla kavga etmiyorum. Ders başarımda eskiye nazaran arttı. Bence gençlerle çok iyi iletişim kuran, onların dünyasından iyi anlayan bir uzman. Onu herkese tavsiye ediyor ve teşekkür ediyorum.
Zor günler geçirdiğim bir dönemde yardım alabileceğim bir uzman ararken bu siteden buldum Feyzullah Beyi. Mail atarak kısaca sorunumu anlattım ve yardımcı olup olamayacağını sordum. Kısa sürede cevap geldi ve memnuniyetle yardımcı olabileceğini yazıyordu. Telefonla aradım, randevu aldım. Bir kaç aydır seanslarım devam ediyor. Her geçen gün daha iyi olduğumu hissediyorum. artık daha kararlı bir şekilde problemlerimle başedebiliyorum. Samimi, içten ve alanında uzman bir terapist. Herkese tavsiye ederim.
Feyzullah Beyi internetten arastırma sonucu buldum. Baş edemediğim birkaç ciddi sorunum vardı. Sorunlarımın sadece konusarak çözülebileceğini düşünmüyordum ancak süreç içerisinde sorunlarımın tamamına yakını çözüldü. Bazı sorunlarımla da nasıl baş edeceğimi, nasıl acı çekmeden yaşayacağımı öğrendim. Kendisine çok teşekkür ederim. Keşke kendisini daha önceden tanıyabilseydim ve bu küçücük olan sorunlarımın devasa boyutlara ulaşmasından önce önlem alabilseydim. Kendisiyle görüşmeye başladıktan yaklaşık dört ay kadar sonra ben bile kendimi tanıyamaz hale geldim. Hayata bakışım düşüncelerim davranışlarım olumlu olarak müthiş değişti. İyi ki tanımışım kendisini, herkese tavsiye ederim.
Ben üniversite öğrencisiyim. Kendisini bu siteden buldum. Öncelikle kendisi çok sıcakkanlı, neşeli, pozitif, güler yüzlü ve esprili biridir. Onun samimiyeti, doğallığı ve dostça yaklaşımı karşısındaki kişiye ilk anda güven vermesini sağlıyor. Bu özelliklerin de onun iyi bir psikolog olmasında büyük etken olduğuna inanıyorum. Danışanlarının sorunlarına yardımcı olabilmek için tüm bilgi birikimini ve çabasını bu yönde harcıyor. İşini çok severek yaptığını danışanlarıyla olan diyaloglarından anlayabiliriz. Mutsuz bir yüz ifadesiyle onun odasına girenler yüzlerinde bir gülümsemeyle ve düşünceleri değişmiş olarak çıkarlar. Kendisine sorunlarınızı anlattığınızda en uygun çözümleri bulacaktır ve bu sayede de kendinizi daha iyi hissedeceğinize eminim.
 Üniversitede master öğrencisiyim bir yıldır birlikte olduğum erkek arkadaşım zor bir ameliyat geçirdi ve sol tarafı felç oldu. bu karmaşıklıkta babası beni öğrendi ve ona çok kızdı iki arada kalan erkek arkadaşım ayrılmamızın en doğru karar olacağını söylüyor ikimizde ayrılmak istemiyor ve birbirimizi seviyoruz ben günde 4 saat kesintisiz ağlıyordum ve intihar düşüncesini kafamdan atamıyordum. Bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittim. Yıkılmış bir durumda girdiğim görüşmeden umut dolu olarak çıktım. Onun sakin, kendinden emin duruşu, samimi ve profesyonelce yaklaşımı beni çok etkiledi. Bir süre seanslara devam ettim. Erkek arkadaşım şu an daha iyi. Ona destek olmak hem ona hem de bana çok iyi geliyor. Hayatında çıkar yol bulamayanlara tavsiyem Feyzullah beyin adresi…
 Merhaba, ben 20 yaşındayım ve üniversite 2.sınıf öğrencisiyim. Annemden hiçbir zaman tam bir ilgi göremedim babamdan da öyle. Yaşadığım hayat bana son derece boş ve anlamsız geliyordu. Yaptığım hiçbir şeyden keyif alamıyor, arkadaşlarıma tam anlamıyla güvenemiyordum. bu eskiden yaşadığım birkaç olaydan kaynaklanıyordu sanırım. Derslerim çok kötü ve zor sınıfı geçiyorum, içimden hiç çalışmak gelmiyor ve artık benden birşey olmaz kafası yerleşmeye başladı, sıradan bir insan olucam artık düşüncesindeyim. Sık sık alkol kullanıyordum, alkol aldığımda kafan boşalmış gibi oluyordu ve biraz da olsa rahat ve neşeli bir insan olabiliyordum. Uyuşturucuya başlamayı dahi düşünüyordum. Bu durumun içinden nasıl çıkabilirim bilmiyordum. sevgilimin ısrarı üzerine yardım almaya karar verdim. Feyzullah beyide o bulmuştu. Aslında kimsenin bana yardımcı olabileceğini düşünmüyordum ama en azından kimseye anlatamadığım şeyleri anlatır rahatlarım diye düşündüm. Uzun süredir onunla görüşmeye devam ediyorum. Hergeçen gün sıkıntılarımın biraz daha hafiflediğini hissediyorum. Kız arkadaşım çok değiştiğimi söylüyor. Artık alkole sığınmıyorum. Galiba iyileşiyorum. Çok değerli terapistime teşekkür eder, başkalarınada tavsiye ederim.
Çok sıkıntılı olduğum bir dönemde ilk defa bir uzmandan yardım alamaya karar verdim ve araştırmalarım sonucu Feyzullah Bey’e ulaştım. Bana yardımcı olacağı güvenini hissettim, telofonda görüştük ve randevu aldım. Gitmeden önce çok tedirgindim. Kimseye anlatamadığım çok ciddi sorunlarım vardı. Randevu saatinde ilk defa karşılaştık ve doğru bir tercih yaptığımı anladım. Her seanstan sonra daha da rahatladığımı hissediyordum. Problemlerimin nedenlerini tek tek ortaya çıkardık ve çözdük. Sayesinde şu an çok iyiyim. Kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.
Merhaba, bu yıl lise son sınıftayım, sınav kaygısı nedeniyle büyük bir endişe yaşıyordum. Çok az bir zaman kalmış olmasına rağmen ben heyecandan çalışamamaya başlamıştım. Gün geçtikçe zaman daralıyor ve denemelerden aldığım notlar düşmeye başlıyordu.Neyse ki şimdi toparlamaya başladım. Feyzullah Beyle görüşmelerimiz sonucunda şu anda kendimi çok daha iyi hissediyorum. YGS sınavım fena geçmedi. Umarım lys de iyi geçer. Şu sıralar sınav kaygısı namına hiçbir şey yok, üstelik kendimi çok da hazır hissediyorum. Sınav kaygısı yaşayan arkadaşlara önerebilirim. Teşekkürler…
 Feyzullah beyin kapısını çaldığımda insanlara inanmıyor ve güvenemiyordum. başta erkek arkadaşım olmak üzere devamlı şüpheciydim. beni de ilişkimi de kötü anlamda etkilediği için ona danışmak istedim. Güvensem bile en küçük bir şeyde tekrar başa dönüyorum. insanlara güvenebilmek, şüphelerden yaşamaktan kurtulmak istiyordum. İlk seanslarda terapistime dahi güven duymuyordum. Ama onun sabırlı ve samimi duruşu karşısında kısa sürede güvenimi kazandı. Ardında diğer insanlara güven duymaya başladım. Alanında gerçek bir profesyonel olan terapistim sayesinde şu an çok daha iyiyim.kendisine çooooooook teşekkür ederim.