Danışan Yorumlarım

Feyzullah abiyi daha önce ondan yardım alan bir tanıdığımız tavsiye etmişti. 16 yaşındayım ve kötü bir çocukluk geçirdim bu yüzden ergenliğin başından beri bunalımdayım kalp atışım insanlarla konuşurken çok hızlı atıyordu. ayrıca boğazımda son haftalarda bir yumru hissi vardı ve insanlarla göz teması kuramıyordum. insanlardan korkup nefret ediyordum. biriyle konuşurken kendimi kasıyordum çocukluğumda hiç böyle değildim girişken ve sosyal bir çocuktum ama arkadaşlarım benimle çok dalga geçer ve aralarına almazlardı bu yüzden çok büyük sorunlar yaşadım birde sürekli bir yutkunma halim vardı bu sorunlar bana göre sosyal anksiyete ve panik atak belirtileri okuduğum kadarıyla ilaç tedavisine başlamayı düşünüyordum. Ancak çevremdekiler ilaç tedavisini hiç önermediler. Psikologa gidip terapi almamın daha doğru olduğunu söylediler. daha ilk görüşmemizde Feyzullah abi bana müthiş bir güven verdi. normalde konuşmaktan çekinen ben her şeyi ona rahatlıkla anlatabiliyordum. uzun süre haftada bir görüştük ve artık artık birçok şeyin üstesinden geldim. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır. çevremde birilerinin sıkıntısı olduğunda direk ondan bahsediyor ve yardım almasını öneriyorum. Kendisini buradan da herkese tavsiye ediyorum.
 Herkese merhaba, benim sorunum evliliğimde eşimle yaşadığım sorunlar ve depresyondu sanırım artık çok aşırı sinirleniyor parlıyorumdum, herşey bitmiş gibi dipte gibiydim ve bu yüzden psikolg psikaytr hangisine gitmem gerek neyapmalıyım bilmeiyorumdum. Yakın bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beye başvurdum. gideceğim uzmanın ayrıca aile evlilik uzmanıda olup eşimlede görüşebilmesini bizi birlikte düzeltmesini istiyordum gerçi eşimin böyle bi düşüncesi yoktu ama. Sevgili terapistim sayesinde çok şükür bütün zorlukların üstesinden geldim. Şu an eşimle daha mutluyum. Sürekli dua ediyorum, Allah ondan razı olsun. İhtiyaç duyanlar hiç çekinmeden gidip yardım alsınlar.
Hayatımın dönüm noktalarından biridir Feyzullah Alpman ile tanışmam üniversiteye hazırlanırken tanıdım ve bir çok konuda desteğini aldım. Onunla her konuştuğumda kendimi değerli hissettim. Bana hayata farklı bir pencereden bakmayı öğretti, sadece üniversite kazanmam için değil hayata dair de pek çok kazanım için bir kapı açtı. O tüm insanların ayrı diller konuştuğunu çözmüş ve karşısındaki her kişinin ayrı bir birey olduğunu keşfetmiş ve terapi yada görüşmelerini herkes gibi genel kurallara göre değil de kişiye özel yaptığı için apayrı bir yere sahiptir. Yazılacak anlatılacak o kadar çok şey var ki ama biliyorum tanımadan kavranılamaz Feyzullah Alpman. Bana kattıklarından dolayı kendisine çok teşekkür ediyor, hayatında yeni bir sayfa açmak, daha iyi hissetmek ve başarmak isteyen herkese tavsiye ediyorum...
Çok sıkıntılı olduğum bir dönemde ilk defa bir uzmandan yardım alamaya karar verdim ve araştırmalarım sonucu Feyzullah Bey’e ulaştım. Bana yardımcı olacağı güvenini hissettim, telofonda görüştük ve randevu aldım. Gitmeden önce çok tedirgindim. Kimseye anlatamadığım çok ciddi sorunlarım vardı. Randevu saatinde ilk defa karşılaştık ve doğru bir tercih yaptığımı anladım. Her seanstan sonra daha da rahatladığımı hissediyordum. Problemlerimin nedenlerini tek tek ortaya çıkardık ve çözdük. Sayesinde şu an çok iyiyim. Kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.
Merhaba, geçen yıl üniversite sınavlarına hazırlanıyordum ve deneme sınavlarında çok heyecanlanıyor, ya yarısında çıkıyor, ya da bildiğim soruları dahi yanlış cevaplıyordum. Bu konu beni ve ailemi çok endişendiriyordu. Bir başkasınında bu sorunumu çözeceğine açıkcası inanmıyordum. Annem bu siteden sevgili danışmanımı bulmuş. Aradık randevu aldık ve gönülsüz bir şekilde ofisine gittim. İlk görüşmede bende pozitif, güleryüzlü yaklaşımıyla olumlu bir intiba bıraktı. Sonra bir kaç ay devam eden seanslarım sonucunda sınav kaygımı yendim. Ayrıca bir çok sorunumuda arada hallettim. Konusunda oldukça uzman, deneyimli biri. Şu an istediğim bölümü kazandım ve okuluma başladım. Hatta bu satırları üniversitemin kütüphanesinden yazıyorum. Başarımda büyük emeği olduğu için onu asla unutmayacağım. Burdan sevgi ve saygılarımı iletiyorum kendisine ve her şey için çooook teşekkür ediyorum.
Herkes hayatta bazen zor dönemlerden geçebilir. Önemli olan şey bu dönemleri ne kadar az zararla atlattığınızdır. En az zararla atlatmak için güvenebileceğiniz ve utanıp sıkılmadan dertlerinizi anlatabileceğiniz birini bulmalısınız. Ben kesinlikle bulmuştum; Psikolojik danışmanım, alanında mükemmel işler çıkaran bir insan; Feyzullah Salman... 2 sene önce gerçekten kötü bir dönemden geçiyordum ve hiç kimseyle konuştuğumda kendimi bu kadar rahat hissetmemiştim. Bu çok önemli. Size huzur veriyor ve içtenlikle dinleyip, en uygun yardımcı çözümleri bulup ayıklayarak size kendinizi iyi hissettiyor. Gerçekten ama gerçekten böyle bir danışman az bulunur.
  İnternette psikolog ararken bu site çıktı karşıma, Feyzullah Bey hakkında yazılan tavsiye yazıları ve resmi bana sıcak geldi. Ona gidersem sorunlarımı anlatabilirim diye düşündüm ve randevu almak için telefon açtım.Telefondaki sesde gayet sıcak ve samimi geliyordu onu iyice merak etmeye başladım. İlk randevumuzda ben oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk kez psikologa gidiyordum, ne anlatacağım ve ne kadarını anlatacağım diye düşünüp duruyorum. Fakat onun ofisinde seans odasına girdikten sonra ilk 5 dk. da tüm heyecanım yerini olumlu duygulara bıraktı. Gerçekten doğru yerde ve doğru kişinin karşısında olduğumu kısa sürede hissettirdi bana. Yaptığı iş yani psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hakkında verdiği bilgiler gerçekten güzeldi. Ve seans boyunca beni çok dikkatli dinledi ve o ilk seansta bana sorduğu sorular ve yaptığı saptamalar gerçekten ilginçti. Birkaç aydır gidiyorum. Hayatımda büyük değişiklikler var ve kendisinin benim hayatıma kattığı çok şey oldu. O işini gerçekten dikkatli ve iyi yapan, çok sıcak bir enerjisi olan, samimi ama aynı oranda da mesafesini koruyan bir uzman. Kendisini ihtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum. İnternette psikolog ararken bu site çıktı karşıma, Feyzullah Bey hakkında yazılan tavsiye yazıları ve resmi bana sıcak geldi. Ona gidersem sorunlarımı anlatabilirim diye düşündüm ve randevu almak için telefon açtım.Telefondaki sesde gayet sıcak ve samimi geliyordu onu iyice merak etmeye başladım. İlk randevumuzda ben oldukça heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk kez psikologa gidiyordum, ne anlatacağım ve ne kadarını anlatacağım diye düşünüp duruyorum. Fakat onun ofisinde seans odasına girdikten sonra ilk 5 dk. da tüm heyecanım yerini olumlu duygulara bıraktı. Gerçekten doğru yerde ve doğru kişinin karşısında olduğumu kısa sürede hissettirdi bana. Yaptığı iş yani psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hakkında verdiği bilgiler gerçekten güzeldi. Ve seans boyunca beni çok dikkatli dinledi ve o ilk seansta bana sorduğu sorular ve yaptığı saptamalar gerçekten ilginçti. Birkaç aydır gidiyorum. Hayatımda büyük değişiklikler var ve kendisinin benim hayatıma kattığı çok şey oldu. O işini gerçekten dikkatli ve iyi yapan, çok sıcak bir enerjisi olan, samimi ama aynı oranda da mesafesini koruyan bir uzman. Kendisini ihtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum.
6 ay önce daha önce adını çok duyduğum ama hastalığı yaşamadığım tepkilerini bilmediğim bir illetle tanıştım..PANİK ATAK..bir gecede ilerki günlerimi aylarımı etkileyecğeini bilmeden tanıştım..bilmek istemezdim ama oldu..yaşadıklarımın ağırlığına psikolojimin verdiği bir sinyaldi..ne yapacağımı bilmez halde ilaçlar ailem her türlü desteği denedim ama olmadı..ataklar sıklaştı hala baş etmeyi öğrenemeyeceğimi görünce netten araştırmaya başladım ve burada yazılan yorumlarında etkisiyle feyzullah beyle tanıştım...hiç dışarı çıkamadığım için benimle online terapi yapmayı teklif etti hiçbir mecburiyeti yokken..onunla tanıştıktan sonra banyo yapmaya binamızın kapısına ve hattaaaa markete gitmeye başladım..verdiği elektrik o kadar pozitiftiki her görüşmeden sonra ilerlemem dahada hızlandı..yargılamıyo neden diye sormuyo hep ileriye dönük moral veriyo buda beni iyi hissettiriyodu..burdan bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim..feyzullah beni canı gönülden tavsiye ederim.[Site Editörlerinin Notu: Yazının devamı 13.8.2012 tarihinde eklenmiştir]selamlar..eğer psikoljiyle ilgili bir rahatsızlığınız varsa adı ne olursa olsun panik atak depresyon vs. vs. doğru adrestesiniz..6. aydada yorum yazdığım bu yere tekrar yazmak ihtiyacı hissettim...ben panik atak hastası değilim..bu feyzullah beyin bana söylediği ilk şeydi..kafamdan çıkarmam gereken ilk şey olmalıydı..olduda...ailemin ses tonları kalın ve hep yüksek sesle konuşulur..benimse bu hastalıkla mücadele ederken sessiz ve sakin bir yerlerde olmam gerek..bu sakinliği dinginliği haftada birde olsa bana feyzullah bey verdi..beni sakince dinlemesi sorularıma hiç görmediğim kadar nezaketle cevap vermesi benim iyileşmemde büyük rol oynamıştır..kapının önüne bile çıkamazken feyzullah bey^i tanıdım ve 2 aya yakın zamanda markete alışverişime gidebiliyor haldeyim :))burda yazılanlar doğrumu diye kendim düşünürken şu an elim tuşlarda kendim yorum yazıyorum...kesinlikle doğruymuş artık net biliyorum..kendimi tanımamda ileriye dönük neler yapmam gerekitiğini anlamamda neleri yapıp neleri yapmamam gerektiğinde bana ışık olan feyzullah beye sonsuz teşekkürlerimi bir kez daha yinelemk isterim...ilk bana bir terapistle görüşmen gerek dediklerindede doktor bana ne yapacak sorunlarımımı çözecek dediğimi hatırlıyorum ama feyzullah bey için tek kuracağım cümle hayatımı değiştiren adam...çok çok çok çok teşekkür ediyorum..
Feyzullah Beyi yaklaşık 4 yıldır tanıyorum.Ailecek her bunaldığımızda, bireysel olarak yanımızda olmuştur.Panik atak sorunu yaşadığım yıl bana en büyük desteği veren kişidir. Bana yaptığı telkinler hep işe yaradı.Mesleğinde yeterli, kendini geliştirmiş harika bir danışmandır. Çocuklarımın da ergenlik sorunlarına yardım eden çok yönlü bir uzmandır.Sorunlarınıza yardımcı olabilecek çok yönlü bir psikologtur.Hipnoz, telkin, dinleme, paylaşma dolu bir yıl geçirdik ve biz çok memnun kaldık.Samimi olarak Kesinlikle tavsiye ederim.
 Merhaba, ben 15 yaşında, lise 1 giden biriyim şu an lise 2 ye geçtim. Liseye başladıktan sonra görünüşümü hiç beğenmiyordum. çirkin, kısa boylu ve çarpık bacaklı olduğumu düşünüyordum. Bunu kabullenemiyor, her akşam, her gün ağlıyordum. Özellikle yaz geldiğinden beri, bacaklarımı göstermemek için dışarı çıkmıyordum. Kendimi diğerlerinin yanında küçücük ve ezik hissediyordum. İnsanların arkamdan dalga geçtiğini düşünüyordum. Daha önce sevgilim olmuştu, gayet iyi bir arkadaş ortamımda var ama kendi halim yüzünden onlardan da koptum. Artık ağlamaktan çok kötü olmuştum, defalarca intihar etmeyi düşündüm ancak dini sebeplerden dolayı vazgeçtim. İleri de olacağım estetiğin parasını bile şimdiden biriktimeyi düşünüyordum. Cidden kafayı yemek üzereydim. Aileme durumu anlattığımda kendi haline şükret diyor ve açıkcası beni pek kaale almıyorlardı. Ancak teyzemin ısrarıyla bir psikologa gitmem gerektiğine karar verdik. Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittik. Önce ailem ve ben hep birlikte, sonra sadece benimle görüştü. O gün bana yardımcı olabileceğini hissetmiştim. Devam eden görüşmeler de ne kadar yersiz kaygılarım olduğunu farkettim. Aslında o kadarda çirkin değildim. Güzel bir çok yönüm varmış. Kendisiyle barışık yaşamanın zevkine vardım diyebilirim. Okul başladığında eminim artık farklı bir ben olacak, herkes şaşıracak. Sevgili terapistimi tavsiye etmekten mutluluk duyarım.
 Merhaba, Feyzullah Beyden bir yıl önce psikolojik destek aldım.Ben iş hayatımda ve normal yaşamımda aşırı derecede detaycıydım.Bu sebeple sıkıntılar sanki bana geliyor sürekli sanki her sıkıntıyı üzerime çekiyordum. Bazen bu durum yüzünden sürekli yanlış anlaşılabiliyordum.İçime kapanıp etraftaki çoğu şeylere dikkat edemiyordum... Dikkat dağınıklığı yaşıyor, çok aşırı konuşuyor ve çok aşırı derecede işleri uzatıyordum. Feyzullah hocama gittiğim süre içerisinde bütün bu sorunlarımla mücadele etmeyi ve yenmeyi başardım. Kendisi gerçekten işini iyi yapan bir terapist. Benim gibi sorunlar yaşayanlara mutlaka tavsiye ederim.
Psikolojik sorunlarımızın çözümünde yapılması gereken ilk şey bence güvenilir bir danışman bulmaktır. Ben çok zor bir dönemimde internette yaptığım uzun araştırmalar sonunda tavsiye ediyorum.com sayesinde Feyzullah Beye rastladım. Telefonla görüşmemizde benimle gerçekten çok yakından ilgilendi ve sürekli her şekilde kendisini rahatlıkla arayabileceğimi söyledi. Randevu alıp görüşmeye gittim. Konuştukça sorunlarımın üstesinden gelmeye başladım ve sorunlarımın hafiflediğini hissettim. Ondan öğrendiğim en önemli şey sorunların mutlaka bir çözüm yolunun olduğu, yeter ki bu sorunlarla yüzleşip doğru kararlar alabilmek olduğunu öğrendim. Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.
Yoğun depresyon yaşadığım bir dönemde bu siteden buldum Feyzullah Beyi. Onunla terapiye başladığım günden beri çok daha iyiyim. Hayatımın kontrolünü elime almaya başlamam da bana çok yardımcı oldu. Kendim olmamı, kendimi önemsememi ve bunlar için mücadele etmemi sağladı. Hiç yaşamadığım gibi hayatımı yaşayabileceğimi gösterdi. Duyarlı ve ince yaklaşımı sayesinde ona sorunlarımı rahatlıkla anlatabiliyorum. Kendisine duyduğum güvenle kendime de güven duymaya başladım. Bana karşı olan yaklaşımı, içtenliği ve herşeyden önce dostluğu için kendisine çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, iyi ki tanımışım sizi.
Feyzullah Bey'e gitmeye bu sitedeki tavsiyeleri okuduktan sonra karar verdim. Yaklaşık 3 aydır kendisinin danışanıyım. Samimi,sıcak ve güler yüzlü olması, kendimi ona yakın hissetmemi sağladı ve böylece tüm sorunlarımı, kaygılarımı kendisine çekinmeden anlatabildim. Kendisiyle konuştukça gerçek anlamda huzur bulduğumu, daha sağlıklı düşünmeye başladığımı farkettim. Çünkü daha öncesinde, son derece karamsar,mutsuz, hayattan hiç zevk almayan, son derece memnuniyetsiz biriydim. Feyzullah Bey, bana hayattta farklı pencerelerden bakmam gerektiğini öğretti. Onun sayesinde, hayatta aslında ne kadar çok güzelliklerin olduğunu yeni yeni farketmeye başladım. Feyzullah Bey, beni hayata yeniden bağladı diyebilirim. Kendisiyle, 3 ay gibi kısa bir sürede çok büyük ilerlemeler kaydettik. Onunla konuştukça, artık bitti dediğiniz anda, aslında her şeyin daha yeni başladığını farkediyorsunuz. Eğer bir uzmandan yardım almayı düşünüyorsanız kesinlikle Feyzullah Bey'i tavsiye ediyorum. Mesleğinde gerçekten uzman olduğunu düşünüyorum.
 Son birkaç yıldır sağlığım ve özel hayatımla ilgili yaşamakta olduğum üst üste gelen sorunlar nedeniyle adının depresyon olduğunu düşündüğüm mutsuz, umutsuz, karamsar, içine kapanık bir ruh hali içerisindeydim. Aylardır daha öncede yapmış ve başarmış olduğum gibi tekrar üstesinden gelirim diye düşünüyordum ama yapamayacağımı anladım ve bir uzmanın desteğine ihtiyaç duyduğuma karar verdim. Hiç kızmayacağım şeylere kızıyor, herşeye ani tepkiler veriyordum. Durum ailemle olan yaşantımdada maalesef aynıydı. Sürekli çevremdekileri kırıyordum. Bu yüzden kendimce bir karar aldım ve kimseyi kırmamak için bütün gün boyunca odamdan hiç çıkmıyor, tek başıma oturuyor, mecbur kalmadıkça kimseyle konuşmuyordum. Bu durumdan çıkmak, eski mutlu, neşeli ve enerjik halime geri dönmek istiyordum. Feyzullah Beye bu siteden ulaştım ve randevu alarak görüşmeye başladık. İlerleyen zaman içerisinde sorunlarımın nedenlerinin farkına vardım ve bütün sorunlar tek tek çözülmeye başladı. Onun içten, samimi, anlayışlı yaklaşımı ve ilginç soruları beni kendime getirdi. İş hayatım ve ailemle olan ilişkilerim artık çok daha iyi. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır.
 Üniversitede master öğrencisiyim bir yıldır birlikte olduğum erkek arkadaşım zor bir ameliyat geçirdi ve sol tarafı felç oldu. bu karmaşıklıkta babası beni öğrendi ve ona çok kızdı iki arada kalan erkek arkadaşım ayrılmamızın en doğru karar olacağını söylüyor ikimizde ayrılmak istemiyor ve birbirimizi seviyoruz ben günde 4 saat kesintisiz ağlıyordum ve intihar düşüncesini kafamdan atamıyordum. Bir arkadaşımın önerisiyle Feyzullah beyden randevu alarak ofisine gittim. Yıkılmış bir durumda girdiğim görüşmeden umut dolu olarak çıktım. Onun sakin, kendinden emin duruşu, samimi ve profesyonelce yaklaşımı beni çok etkiledi. Bir süre seanslara devam ettim. Erkek arkadaşım şu an daha iyi. Ona destek olmak hem ona hem de bana çok iyi geliyor. Hayatında çıkar yol bulamayanlara tavsiyem Feyzullah beyin adresi…
Merhaba, Feyzullah beyi annem bu siteden bulmuş. ben 18 yasındayım ve yolda yururken birlerinin bana baktığını düşünüyor, kalabalık ortamlara yemek yiyemiyor, misafir geldiğinde bile evde onların yanında yemek yiyemiyor ve kalabalık ortamda biri bana olumlu veya olumsuz bişey desin hemen yüzüm kızarıyordu. galiba birde sevdiğim insanların beni yanlış anlamasından çok korkuyordum yaptığım her davranısta acaba artık beni sevmiyor mu diye düşünüyordum. Seanslara başladıktan sonra davranışlarımın nedenlerini anlamaya başladım. Farkındalığım arttıkça sorunlarımda çözülmeye başlamıştı. Şu an üniversite sınavlarına hazırlanıyorum ve çok daha iyiyim. Kendisine çok teşekkür eder, herkese tavsiye ederim.
Feyzullah Beye gittiğimde son derece çaresiz, ümitsiz ve depresyondaydım. Uzun süren mutsuz bir hayatın ardından iki yıl süren ilişkim bitince artık kendi kendime yardım edemeyecek kadar hasta hissediyordum. Ama şükürler olsun ki adeta yeniden doğmuş gibi oldum. Ona ne kadar teşekkür etsem az. Bir kere yanında son derece rahat ve açık olabileceğinize emin olun. Asla yargılanmayacağınız kesin. İşinde gerçekten çok profesyonel. İnsan eğer birşeylere kendi başına çare bulamıyorsa çok da beklememesi lazım. Böyle bir durumda Feyzullah Bey gibi birinin yardımını aldığınızda çok rahatlayacağınızın garantisini size verebilirim.Lütfen sorunlarınızı göz ardı etmeyin. Sağlık ve mutluluklar...
 Benim hastalığım marmara depremi ile başladı.depremin yoğun olduğu bir yerde değildim. 1. katta oturuyorduk, balkonlarımız demirliydi beş katın üstüme yıkılacağını, kaçamayacağımı, göçük altında kalıp öleceğimi hayal eder çok korkardım sanırım o dönemde erkek arkadaşımdan ayrılmam onun getirdiği üzüntü ve yalnızlıktan kaynaklanan bir süreçti. Korkularla geçen 2 yılın sonunda evlendim kaybettiğim cesareti, dayanağı eşimde buldum ve iyileştim. Taki 6 yıl sonra çocuğuma yedirdiğim yumurtanın boğazına kaçmasıyla yaşadığım endişe ve üzüntü ama bundan dahada önemlisi yavrumu öldü sanmam ile korkularım depreşti. Çocuğum morardı nefes alamadı ve ben ona bakamadım bile elime öldü sandım olayı yaşadığım zaman ise ikinci çocuğuma hamileymişim, ölüm korkusuna birde doğum korkusu eklendi. 9 ay boyunca doğumu düşündüm korkularım arttı baş edemez oldum ama hamilelik ve emzirme sürecinde ilaç kullanamadım. Sonraki süreçte 9 ay boyunca ilaç tedavisi gördüm.İlaç kullandığım dönemde çok rahattım ölümü düşünmüyordum ya da ufak tefek olaylardan etkilenmiyordum.Hayattaki kötü olaylara normal tepkiler veriyordum.Gergin değildim rahattım.Midemden rahatsızlanınca ilacı bırakmak zorunda kaldım aslında son ilaçtı tedavimde bitmek üzereydi.Şimdi ise haberlerde izlediğim basit bi trafik kazasını bile 3 gün aklımdan çıkaramıyorum.Sürekli kendime,çocuklarıma ya da yakınlarıma bi şey olacak diye korkuyorum,küçük olayları abartıyorum,çok sinirliyim.Farkında olmadan kendimi çok kasıyorum ve gün sonunda yorgun düşüyorum. En büyük destek alacağım kocamdan hiç destek alamıyorum,hastalığıma inanmıyor,rahatlıktan şımarıklığımdan böyle davrandığımı söylüyor.En büyük sorunlarımdan biride,yola yürüdüğümde merdiven çıktığımda soluk soluğa kaldığımda kalbim duracak sanıyorum,panikleyerek kalbimin daha hızlı çarpmasına neden oluyorum,her an ölecekmişim gibi çok korkuyorum,geleceği düşünüp hep kötü şeyler olacak diye kaygılanıyorum hiçbir anım rahat geçmiyor.Çocuklarıma sabırsız olduğum için devamlı sinirliyim ve bu çocuklarımda şiddete kadar gidiyor.İlaç kullanırken çocuklarla oynuyor vakit geçirmeyi seviyordum ama sonrasında tahammül edemiyordum. Abimin ısrarıyla Feyzullah beyden yardım almaya başladım. Haftada bir görüşüyoruz. Yaklaşık 4 ay oldu. Şu an daha iyiyim. Konuşarakta tedavi olunduğunu yaşayarak öğrendim.tamamen iyileşmek için sabırsızlanıyorum. Doğru uzmanı bulmak her zaman mümkün olmuyor. Bu konuda şanslıydım biraz geçte kalsam. Kendisine burdanda binlerce kez teşekkür ediyorum.
 Merhaba, ben Burkay. 7. sınıfa gidiyorum. Biz yeni bir mahalleye taşındık. Bu yüzden dolayı derslerimde değişti. Bu yıl dersler bana biraz ağır geldi veya ergenlikten dolayı derslerime dikkat edemiyordum. Bu konu ile ilgili çok kötü durumlar yaşadım. Açıkcası hep takdir alırken bu sene ilk defa teşekkür aldım. Ailemde bana bu yüzden baskı yapıyor ve kızıyordu. Bana arkadaşlarına uydun ve onlar gibi oldun diyorlardı. Arkadaşlarımında dersleri iyi değil. Ben bana kızmalarına çok üzülüyorumdum. Derslerime ne kadar dikkat etsemde kötü not alıyorumdum. Bu benim elimde değil, ama ailem beni anlamıyordu. Çok üzülüyordum ve stresten kalbime ağrılar giriyordu. Feyzullah abiden yardım almaya başladıktan sonra ailemle olan ilişkilerim de düzeldi. Arasıra ailemlede görüşüyordu çünkü. Annem babam bana eskisi gibi davranmıyor, derslerime daha çok dikkatimi verebiliyordum. Uyum sorunum ön plandaydı sanki. Bir çok açıdan hayatıma düzen geldi. Hala yardım almaya devam ediyorum. Ailem de bende bu durumdan çok memnunuz. Kendisini mutlulukla tavsiye ederim.
Feyzullah beyi kendisinden yardım alan bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım. İnternetten borderline kişilik bozukluğu hakkındaki yazıları okudum. Ordaki belirtilerin birçoğunun bende olduğunu fark ettim hatta bazı bölümlerinde doğru kelimeleri bulupta ifade edemediğim belirtiler vardı. Psikolojimin düzgün olduğunu düşünmüyor, daha doğrusu çok normal kişilikte biri olduğumu düşünmüyordum. O kadar çok sorunum vardıki; sosyal çekingenlik ,insan ilişkilerinde donuk, kısıtlı ,içe dönük, tuhaf ,kapalı , duygusal tepkisizlik ,ilgisizlik yasamdan kopukluk, ani değişen ruh halleri, kimlik karmaşası gibi duygular hissediyordum. Ayrıca yaklaşık 3 sene önce birtakım olaylardan sonra hayatımda büyük değişimlere ve izlere neden olan bir depresyon geçirdim hala etkisinin devam ettiğini düşünüyordum. Bu dönemden sonra sanki farklı biriymişim gibi hissediyorum, sanki kendime yabancıymışım gibi. sınırda kişilik bozukluğu olabilir mi bende diye düşünmeye başladım. Gittiğim birçok yerden antidepresan reçetesiyle çıkmak beni tatmin etmemişti. Onunla ilk görüşmemi hatırlıyorumda nedir sorunum lütfen bir teşhis diye ısrar etmiştim, O da teşhis koymak yerine bir tedavi planı önermişti. Tereddütlede olsa başlamaya karar vermiştim. İyikide başlamışım. Uzun süren bir süreçte olsa bir çok çeyin üstesinden geldiğimi düşünüorum. Artık hayatımda bir çok değişim meydana getirmeyi başardım. Kimseye ihtiyaç duymadan, bir çok şeyin farkında olarak hayattan daha fazla zevk almaya başladım. Kendisine minnettarım. Herkese tavsiye ederim.
 Ben 5 yıllık evli ve bir çocuk babası üniversite mezunu bir insanım. Hayatımda işimde başarılı olan biriyim. Fakat yıllardır çözemediğim bir sorunum vardı. Eşimle çok iyi anlaşıyoruz ve mutluyuz. Sadece bir konuda benim kontrolü sağlayamamam benim içinde eşim içinde sorundu. Kendimi eksik gibi hissediyordum. Evet cinsel sorunum vardı. Bir çok ilaç denedim fakat geçici çözümler oldu. en sonunda bir cinsel terapi uzmanından yardım almaya karar verdim. Utana sıkıla gittiğim Feyzullah bey sağolsun kaygılarımın yersiz olduğunu hissettirdi. Kısa sürede bu sorunumu hallettim. Bu kadar kolay olacağını bilseydim yıllardır bu durumda olmazdım sanırım. Kendisine çok teşekkür eder, çalışmalarında başarılar dilerim.
Merhabalar; Biz Feyzullah Beyi yaklaşık altı ay önce oğlumuz için yardıma ihtiyacımız olduğu anda tesadüfen internette arama yaparken tanıdık. Oğlumun ergenlik sorunlarını paylaşabileceğim ve yardım alabileceğim içten ve samimi biriyle karşılaştık. Çok mükemmel bir insan ve psikolog olmasından ziyade oğluma ağabeylik ve bir nevi yaşam koçluğu yaptı. Sinirli, huysuz, uyumsuz dersleri kötü olan oğlum inanılmaz şekilde düzeldi. İnsanlara karşı davranışları olumlu anlamda değişti, hayata bakışı farklılaştı ve en önemlisi bizimle konuşmaya, paylaşmaya başladı sanki kabuğundan sıyrıldı. Feyzullah Beye minnettarız, mutlaka görüşmenizi tavsiye ederim.
Ben üniversite öğrencisiyim. Kendisini bu siteden buldum. Öncelikle kendisi çok sıcakkanlı, neşeli, pozitif, güler yüzlü ve esprili biridir. Onun samimiyeti, doğallığı ve dostça yaklaşımı karşısındaki kişiye ilk anda güven vermesini sağlıyor. Bu özelliklerin de onun iyi bir psikolog olmasında büyük etken olduğuna inanıyorum. Danışanlarının sorunlarına yardımcı olabilmek için tüm bilgi birikimini ve çabasını bu yönde harcıyor. İşini çok severek yaptığını danışanlarıyla olan diyaloglarından anlayabiliriz. Mutsuz bir yüz ifadesiyle onun odasına girenler yüzlerinde bir gülümsemeyle ve düşünceleri değişmiş olarak çıkarlar. Kendisine sorunlarınızı anlattığınızda en uygun çözümleri bulacaktır ve bu sayede de kendinizi daha iyi hissedeceğinize eminim.
Birtakım sorunlarım vardı ve uzun zamandır iyi bir psikolog arıyordum. Bu sitede Feyzullah Beyle ilgili yazılanları okudum ve randevu almaya karar verdim. Her şeye olumsuz bakan, olumsuz değerlendiren ve önyargıları olan bir insandım. İlk seanstan itibaren istesem de onunla ilgili olumsuz şeyler düşünemedim. Hakikaten alanında uzmandı ve bana çok yardımcı oldu. Şu an bakıyorum da hakkında yazılanlar az bile. Onunla kendimi yeniden keşfettim ve bakış açım değişti hayata karşı. Çok samimi, güler yüzlü ve içten bir insan. Kendisine tekrar teşekkür ederim.
 Birkaç psikologla görüştüm en sonuncusu Feyzullah Beydi. 20 yaşındayım. Ölüm korkusu duyuyor ve öldükten sonra başıma gelecek şeylerden korkuyordum ve bu korkuyu bir yıldan fazla süredir duyuyordum. gün içinde sürekli aklıma geliyor ve aklıma geldiği zaman neşem anında kaçıyordu. oturup ağlamıyordum veya yaptığım işleri etkilemiyordu ama mutlu bir insan gibi davranamıyordum. korktuğum şeyler şu an çok komik gelse de öncesinde; ben ölünce hissetmeye devam edeceğim, toprağın altında sonsuza kadar düşünerek yaşamaya devam edeceğim ama hiç bir şekilde tepki veremeyeceğim ve sonsuza kadar bu şekilde yaşamaya devam edecekmişim yani bir nevi insanların öldükten sonra da beyninin bir kısmının çalışmaya devam ettiğini düşünüyordum bu da inanılmaz ürkütücü geliyordu. bir diğer korkum ise ben öldükten sonra insanlar ölümsüzlüğü bulacak ve onlar sonsuza kadar yaşamaya devam edecek ama ben sırf bilimin ilerlemediği bir zaman da doğduğum için sonsuza kadar yaşama şansını elimden kaçırmış olacağım gibi. İlk görüşmelerde bu tarz düşünce ve korkularımın çok sevdiğim dedemin ölümünden sonra başladığını fark ettik. Dedem benim için anlamı büyük olan bir insandı. Çok üzülmüştüm onu kaybettiğimize. Sonra Feyzullah bey bu konuyla ilgili göz hareketlerine dayalı bir teknik uyguladı adını hatırlayamadığım. Sonrasında çok ilginç şekilde ölüm korkum ve saçma düşüncelerim azaldı. Devam eden seanslar sonucunda da artık hiçbir korkum yok. Beni öyle bir ızdıraptan kurtardıki ona ne kadar teşekkür etsem azdır. Hiç tereddüt etmeden yardım alacağınız ve memnun kalacağınız bir uzman.
Feyzullah Bey yaşamımda çok önemli değişimler meydana getirdi. Özgüven eksikliğim vardı, kendi başıma kararlar alamıyordum. Başka insanlarla iletişimim çok zayıftı. Mutsuz bir şekilde yaşamaktan bıkmıştım. Sosyal fobim vardı. Yabancı biriyle konuşurken yüzüm kızarıyor, elim ayağım titriyor, yanlış bir şeyler söyleyip rezil olacağımı düşünüyordum. Bir uzmana başvurmaya karar verdim ve tavsiyeediyorum.com’dan kendisine ulaştım. Devam eden birkaç seans sonrasında artık kendime inanamıyordum. Sanki içimden farklı güven dolu bir insan çıkmıştı. Kaygılarım azaldı, başım dik, yürüyüşüm bile değişti artık. Ailem çok mutlu ve bendeki değişimi fark eden herkese övgüyle söz ediyorum ondan. Kendisini şiddetle tavsiye ederim…
 Merhaba, ben bilgisayar mühendisliği 3.sınıf öğrencisiyim. hiç bir zaman bir hedef ya da istediğim olmadı öylesine girdim, girdiğimden beri hiç istemedim, ama bırakacak cesareti hiç kendimde bulamadım, başarısızlıktan korktuğum için sınıf geçmek için hep çok çalıştım ve geçtim, her yıl eğer kalırsam başka bir bölüme gitmek için çalışmak planları yapmama rağmen. bu zamana kadar ailemin yaptığı masraf çok büyük, bırakamam. bazen çok sinirleniyordum, bölümden çok nefret ediyordum, derse, çevreye, bunu yapıyor olmama aşırı sinirlenip dersten çıkıp sessizce eve gidiyordum,evde bir anda ağlamakla birlikte çok sinirleniyordum, aklımdan hep sağ elim kırılsa,birşey olsa ve okulu bırakmak zorunda olsam düşünceleri geçiyordu. o sinirle genellikle elimi duvara vuruyordum.bazı pratik ödevlerde de böyle sinirleniyordum. sinirlendikçe kötü şeyleri tek tek kendime hatırlatıp daha da kötü oluyordum, her insan gibi çevreden de mutsuzdum, anlatabileceğim kimse yoktu, insanlarla ilişkilerim de ortalamanın altında. lisedeyken de, üzülüp sinirlendiğimde elimi kaloriferde uzun tutardım, kızarırdı. Annem mutsuzluğumun farkındaydı en sonunda yardım almamız gerek diyerek bir arkadaşının önerisi üzerine Feyzullah Beyden yardım alamaya başladım. aylarca süren seanslardan sonra mutsuz olmamın nedenlerini fark etmem ve anlamam neticesinde her şey değişmeye başladı.artık tepkilerim daha farklı, daha sakinim, içimdeki öfkeyi kontrol edebiliyorum.hala yardım alamaya devam ediyorum. Kendisinden çok memnunum ve herkese öneririm.
Son zamanlarda evliliğimizdeki sorunları halledemez duruma gelmiştik. Aile danışmanı ararken karşıma çıkan uzmanları inceledim ve birkaç tanesine mail attım. Kısa sürede Feyzullah Beyden mailime cevap geldi ve telefonla aradım, randevu aldım. Görüşmeye gittiğimde kendimi çok güvende ve rahat hissettim. Sorunlarımı hiç çekinmeden anlattım. Samimi, içten, size değer veren, çok dikkatli bir dinleyici. Eşimle birlikte seanslara hala devam ediyoruz. Her gün bir şeyler daha yoluna giriyor. Netten tesadüfen bulduğum danışmanımı iyi ki tercih etmişim diyorum. Teşekkürler…
 alanında bu kadar mükemmel bir insanla daha hiç karşılaşmadım. özellikle güleryüzü ve içtenliği çok zor bulunan bir özellik . herkes gibi sadece iş değilde yardım etmek için çabalaması... herkese kesinlikle öneririm. ben çok aradım ama artık alanının en iyisini buldum :) feyzullah bey bu işin üstadı :) bu övgüleri bir tek kendi adıma değil kime sorduysam aynı şeyi söyledi ve söylenilenlerin de hakkını veriyor. samimi bir insanla konuşmak o kadar güzel ki hele tanımadığınız biri ise böyle bir şey sizi hem şaşırtıyor. hemde huzur veriyor