Danışan Yorumlarım

Birçok sorunum vardı ve beni anlayacak birine ihtiyaç duyuyordum. O kadar zor durumdaydım ki beni ben bile anlamıyordum. Etrafımdaki insanlar çıkarcı ve anlayışsızlardı. Onlardan uzak dursam bu seferde yalnızlıktan bunalıyordum. Diğer insanların içinde kendimi çok kötü hissediyordum. Kısacası nasıl birisi olduğumu yada nasıl birisi olmak istediğimden emin değildim. Bir tarafta olmak istediğim kişi diğer tarafta olduğum kişi, bazen ikisi birbirine giriyor ve çevremdekiler beni anlayamıyor, ne zaman ne yapacağı belli olmayan biri olarak görüyorlardı sanırım. Kendimi ben bile anlayamıyordum, yaşamak artık eziyet olmuştu. Ümitsizce yardım ararken Feyzullah Beyi buldum. Durumumu anlatan bir mail attım yardımcı olup olamayacağını sordum. Yardımcı olacağını söylediği maili aldığımda içime bir ümit doğmuştu. Hemen randevu alarak seanslara başladık. 4-5 aydır terapi sürecim devam ediyor. Her geçen gün hayatımda bir şeylerin değiştiğini görmek beni ve ailemi mutlu ediyor. Anladımki çözümsüz hiç bir şey yokmuş. Yeterki doğru zamanda doğru insanı bulalım.
 Merhaba, Feyzullah Beyden bir yıl önce psikolojik destek aldım.Ben iş hayatımda ve normal yaşamımda aşırı derecede detaycıydım.Bu sebeple sıkıntılar sanki bana geliyor sürekli sanki her sıkıntıyı üzerime çekiyordum. Bazen bu durum yüzünden sürekli yanlış anlaşılabiliyordum.İçime kapanıp etraftaki çoğu şeylere dikkat edemiyordum... Dikkat dağınıklığı yaşıyor, çok aşırı konuşuyor ve çok aşırı derecede işleri uzatıyordum. Feyzullah hocama gittiğim süre içerisinde bütün bu sorunlarımla mücadele etmeyi ve yenmeyi başardım. Kendisi gerçekten işini iyi yapan bir terapist. Benim gibi sorunlar yaşayanlara mutlaka tavsiye ederim.
Feyzullah Beyle kendisinden destek alıp çok memnun kalan bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım ve şimdi ben de ihtiyacı olan diğer insanlara tavsiye etmek istiyorum. Evliliğimiz son bir kaç yıldan beri tatsızlaşmış ve eşimle aramızdaki tartışmalar iyice artmıştı ve eşim en sonunda boşanmaktan bahsetmeye başlayınca bu güne kadar düzelir, halledebiliriz dediğimiz şeyleri kendi başımıza düzeltemeyeceğimizi anlayarak kendisine gittik. Sonuç olarak aslında ikimizin de benzer şeyleri istememize rağmen doğru iletişim kurmamaktan ya da farklı kişiliklerimizden kaynaklanan dirençlerle birbirimizi anlayamadığımızı fark ettik. Bize kendimizi ve birbirimizi tanımamıza ve anlamamıza, ilişkimizi iyileştirmemize fırsat verdiği için Feyzullah Beye çok teşekkür ediyoruz.
 Merhabalar, ben 29 yasında bekarım ailemle yalnız kalıyorum sorunum geceleri uyurken odamın kapısında hayal birinin baktıgını goruyorumdum.yani biri bana bakıp çekiliyor, kalkıp baktığımda da kimse bulunmuyordu. Sanki halüsinasyon görüyordum. Annem babam sürekli tv seyrediyor bense adeta internette yaşıyordum. Çoğu zaman işyerinde dahi kendi kendimle konuşuyor kendime cevap veriyordum. İşyerindekiler bende takıntı hastalığı olduğunu söylüyorlardı. İşim gereği trafikte çoğu kez kaza atlattım. Doktora gitmekten çekiniyordum çünkü birine bişeyler anlatmaktan çok heyecanlanıyordum, kalbim hızlı hızlı çarpıyordu. İnternetten Feyzullah beyi buldum ona mesaj attım. Mesajıma cevap alınca çok heyacanlandım yine. Ama tedavi olmalıydım bu şekilde daha fazla yaşayamazdım. Randevu alarak gittim ve tadaviye başladık. Bazı şeyleri atlattım. Zamanla bütün sorunlarımdan kurtulacağıma inanıyorum. Kendisine minnettarım. Çok teşekkürler…
 Birkaç psikologla görüştüm en sonuncusu Feyzullah Beydi. 20 yaşındayım. Ölüm korkusu duyuyor ve öldükten sonra başıma gelecek şeylerden korkuyordum ve bu korkuyu bir yıldan fazla süredir duyuyordum. gün içinde sürekli aklıma geliyor ve aklıma geldiği zaman neşem anında kaçıyordu. oturup ağlamıyordum veya yaptığım işleri etkilemiyordu ama mutlu bir insan gibi davranamıyordum. korktuğum şeyler şu an çok komik gelse de öncesinde; ben ölünce hissetmeye devam edeceğim, toprağın altında sonsuza kadar düşünerek yaşamaya devam edeceğim ama hiç bir şekilde tepki veremeyeceğim ve sonsuza kadar bu şekilde yaşamaya devam edecekmişim yani bir nevi insanların öldükten sonra da beyninin bir kısmının çalışmaya devam ettiğini düşünüyordum bu da inanılmaz ürkütücü geliyordu. bir diğer korkum ise ben öldükten sonra insanlar ölümsüzlüğü bulacak ve onlar sonsuza kadar yaşamaya devam edecek ama ben sırf bilimin ilerlemediği bir zaman da doğduğum için sonsuza kadar yaşama şansını elimden kaçırmış olacağım gibi. İlk görüşmelerde bu tarz düşünce ve korkularımın çok sevdiğim dedemin ölümünden sonra başladığını fark ettik. Dedem benim için anlamı büyük olan bir insandı. Çok üzülmüştüm onu kaybettiğimize. Sonra Feyzullah bey bu konuyla ilgili göz hareketlerine dayalı bir teknik uyguladı adını hatırlayamadığım. Sonrasında çok ilginç şekilde ölüm korkum ve saçma düşüncelerim azaldı. Devam eden seanslar sonucunda da artık hiçbir korkum yok. Beni öyle bir ızdıraptan kurtardıki ona ne kadar teşekkür etsem azdır. Hiç tereddüt etmeden yardım alacağınız ve memnun kalacağınız bir uzman.
 Her şeyi dert sorun eden hemen surat asabilen ve küserek sorunları çözmeye çalışan en küçük şeyi dahi çok büyük sorunlar yapan bir kişi olduğumu anladıktan sonra internetten bir uzman araştırmaya başladım. Feyzullah beyden yardım almaya karar verdim. Doğru bir karar verdiğimi şu an daha iyi anlıyorum. Onun empatik yaklaşımı beni anlaması ve sorunlarımı çözmem konusundaki yaklaşımı harikaydı. İhtiyaç duyan dostlarıma hiç düşünmeden onu tavsiye ediyorum. Saygılarımla
merhaba 28 yaşındayım kendime olan güvenimi kaybetmiştim. yapmak istediğim hiç bir işi yapamıyordum başladığım her şey hep yarım kalıyordu. Herşeye karşı ilgim azalmışdı. Ara sıra kendimi iyi hissetsemde, tekrar başa dönüyordum. ilaç kullanmak istemiyordum. İnternetten arayışlarım neticesinde tavsiyeediyorum.com dan hakkında yazılanlardan etkilenerek Feyzullah beyden yardım almaya karar verdim. Onunla tanıştıktan sonra ne kadar isabetli bir karar verdiğimin farkına vardım. Onun profesyonelce yaklaşımı, kullandığı teknikler gerçekten işe yarıyor. Birkaç ay devam eden seanslardan sonra kendime gelebildim diyebilirim. İhtiyaç duyan herkese içtenlikle tavsiye ediyorum.
 Son birkaç yıldır sağlığım ve özel hayatımla ilgili yaşamakta olduğum üst üste gelen sorunlar nedeniyle adının depresyon olduğunu düşündüğüm mutsuz, umutsuz, karamsar, içine kapanık bir ruh hali içerisindeydim. Aylardır daha öncede yapmış ve başarmış olduğum gibi tekrar üstesinden gelirim diye düşünüyordum ama yapamayacağımı anladım ve bir uzmanın desteğine ihtiyaç duyduğuma karar verdim. Hiç kızmayacağım şeylere kızıyor, herşeye ani tepkiler veriyordum. Durum ailemle olan yaşantımdada maalesef aynıydı. Sürekli çevremdekileri kırıyordum. Bu yüzden kendimce bir karar aldım ve kimseyi kırmamak için bütün gün boyunca odamdan hiç çıkmıyor, tek başıma oturuyor, mecbur kalmadıkça kimseyle konuşmuyordum. Bu durumdan çıkmak, eski mutlu, neşeli ve enerjik halime geri dönmek istiyordum. Feyzullah Beye bu siteden ulaştım ve randevu alarak görüşmeye başladık. İlerleyen zaman içerisinde sorunlarımın nedenlerinin farkına vardım ve bütün sorunlar tek tek çözülmeye başladı. Onun içten, samimi, anlayışlı yaklaşımı ve ilginç soruları beni kendime getirdi. İş hayatım ve ailemle olan ilişkilerim artık çok daha iyi. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır.
Merhaba, bu yıl lise son sınıftayım, sınav kaygısı nedeniyle büyük bir endişe yaşıyordum. Çok az bir zaman kalmış olmasına rağmen ben heyecandan çalışamamaya başlamıştım. Gün geçtikçe zaman daralıyor ve denemelerden aldığım notlar düşmeye başlıyordu.Neyse ki şimdi toparlamaya başladım. Feyzullah Beyle görüşmelerimiz sonucunda şu anda kendimi çok daha iyi hissediyorum. YGS sınavım fena geçmedi. Umarım lys de iyi geçer. Şu sıralar sınav kaygısı namına hiçbir şey yok, üstelik kendimi çok da hazır hissediyorum. Sınav kaygısı yaşayan arkadaşlara önerebilirim. Teşekkürler…
Birtakım sorunlarım vardı ve uzun zamandır iyi bir psikolog arıyordum. Bu sitede Feyzullah Beyle ilgili yazılanları okudum ve randevu almaya karar verdim. Her şeye olumsuz bakan, olumsuz değerlendiren ve önyargıları olan bir insandım. İlk seanstan itibaren istesem de onunla ilgili olumsuz şeyler düşünemedim. Hakikaten alanında uzmandı ve bana çok yardımcı oldu. Şu an bakıyorum da hakkında yazılanlar az bile. Onunla kendimi yeniden keşfettim ve bakış açım değişti hayata karşı. Çok samimi, güler yüzlü ve içten bir insan. Kendisine tekrar teşekkür ederim.
Feyzullah Bey yaşamımda çok önemli değişimler meydana getirdi. Özgüven eksikliğim vardı, kendi başıma kararlar alamıyordum. Başka insanlarla iletişimim çok zayıftı. Mutsuz bir şekilde yaşamaktan bıkmıştım. Sosyal fobim vardı. Yabancı biriyle konuşurken yüzüm kızarıyor, elim ayağım titriyor, yanlış bir şeyler söyleyip rezil olacağımı düşünüyordum. Bir uzmana başvurmaya karar verdim ve tavsiyeediyorum.com’dan kendisine ulaştım. Devam eden birkaç seans sonrasında artık kendime inanamıyordum. Sanki içimden farklı güven dolu bir insan çıkmıştı. Kaygılarım azaldı, başım dik, yürüyüşüm bile değişti artık. Ailem çok mutlu ve bendeki değişimi fark eden herkese övgüyle söz ediyorum ondan. Kendisini şiddetle tavsiye ederim…
Üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Kazanamamaktan çok korkuyorduum. Eğer kazanamazsam büyük bir hayal kırıklığı yaşayacağımı düşünüyordum, çok endişeleniyordum. Bazen bu nedenlerden dolayı ders bile çalışamıyordum, ders çalışamayınca daha çok mutsuz oluyordum. Ne yapacağımı bilmiyordum. Annemin arayışları sonucu tavsiyeediyorum.com'dan kurtarıcımı bulduk. Aldığım seanslardan sonra YGS çok iyi geçti. Çok samimi, içten ve pozitif bir insan. Sorununuzu çok iyi anlıyor ve çözüm bulmanızı sağlıyor. Sayesinde kaygılarımdan kurtuldum ve daha verimli ders çalışabiliyorum. Benimle benzer sorunlar yaşayan birçok arkadaşım kendisinden yardım almaya başladı ve hepside memnun. Kendisine burdan bir kez daha çook teşekkür ediyorum.
Feyzullah Beyi internetten arastırma sonucu buldum. Baş edemediğim birkaç ciddi sorunum vardı. Sorunlarımın sadece konusarak çözülebileceğini düşünmüyordum ancak süreç içerisinde sorunlarımın tamamına yakını çözüldü. Bazı sorunlarımla da nasıl baş edeceğimi, nasıl acı çekmeden yaşayacağımı öğrendim. Kendisine çok teşekkür ederim. Keşke kendisini daha önceden tanıyabilseydim ve bu küçücük olan sorunlarımın devasa boyutlara ulaşmasından önce önlem alabilseydim. Kendisiyle görüşmeye başladıktan yaklaşık dört ay kadar sonra ben bile kendimi tanıyamaz hale geldim. Hayata bakışım düşüncelerim davranışlarım olumlu olarak müthiş değişti. İyi ki tanımışım kendisini, herkese tavsiye ederim.
 Feyzullah beyin kapısını çaldığımda insanlara inanmıyor ve güvenemiyordum. başta erkek arkadaşım olmak üzere devamlı şüpheciydim. beni de ilişkimi de kötü anlamda etkilediği için ona danışmak istedim. Güvensem bile en küçük bir şeyde tekrar başa dönüyorum. insanlara güvenebilmek, şüphelerden yaşamaktan kurtulmak istiyordum. İlk seanslarda terapistime dahi güven duymuyordum. Ama onun sabırlı ve samimi duruşu karşısında kısa sürede güvenimi kazandı. Ardında diğer insanlara güven duymaya başladım. Alanında gerçek bir profesyonel olan terapistim sayesinde şu an çok daha iyiyim.kendisine çooooooook teşekkür ederim.
 Merhaba, ben 20 yaşındayım ve üniversite 2.sınıf öğrencisiyim. Annemden hiçbir zaman tam bir ilgi göremedim babamdan da öyle. Yaşadığım hayat bana son derece boş ve anlamsız geliyordu. Yaptığım hiçbir şeyden keyif alamıyor, arkadaşlarıma tam anlamıyla güvenemiyordum. bu eskiden yaşadığım birkaç olaydan kaynaklanıyordu sanırım. Derslerim çok kötü ve zor sınıfı geçiyorum, içimden hiç çalışmak gelmiyor ve artık benden birşey olmaz kafası yerleşmeye başladı, sıradan bir insan olucam artık düşüncesindeyim. Sık sık alkol kullanıyordum, alkol aldığımda kafan boşalmış gibi oluyordu ve biraz da olsa rahat ve neşeli bir insan olabiliyordum. Uyuşturucuya başlamayı dahi düşünüyordum. Bu durumun içinden nasıl çıkabilirim bilmiyordum. sevgilimin ısrarı üzerine yardım almaya karar verdim. Feyzullah beyide o bulmuştu. Aslında kimsenin bana yardımcı olabileceğini düşünmüyordum ama en azından kimseye anlatamadığım şeyleri anlatır rahatlarım diye düşündüm. Uzun süredir onunla görüşmeye devam ediyorum. Hergeçen gün sıkıntılarımın biraz daha hafiflediğini hissediyorum. Kız arkadaşım çok değiştiğimi söylüyor. Artık alkole sığınmıyorum. Galiba iyileşiyorum. Çok değerli terapistime teşekkür eder, başkalarınada tavsiye ederim.
Kendisini uzun zamandır tanıyorum, gülümsemek onunla bütünleşmiştir, kendisi öğrenilmiş çaresizliğe savaş açmıştır, ona göre mutlaka herkesin bir yeteneği ve güzelliği vardır. Müthiş bir iletişim uzmanıdır. Onun için okumak ve uygulamak çok önemlidir. Bu nedenle her yeni eğitimin ya da her yeni programın ilk katılımcıları arasında yer alır. Umutlarımızı ve umutlarını hep canlı tutma yeteneğine sahiptir. Bir yolculuktayız hepimiz ve bu yolculukta yolunu kaybedenlerden ya da yanlış yolda olanlardan olduğunuzu düşüyosanız, daha iyi bir rehber bulamazsınız.
Merhaba. 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. sinirlendiğimde ya da panik yaptığımda nefes almakta zorlanıyor, titremeye başlıyordum. bazen bunu daha şiddetli yaşayıp sadece derin derin nefes alabiliyorum ve sadece ellerim bileklerimden itibaren uyuşuyordu. boğuluyormuş gibi oluyordum. bu sorunum yüzünden bir çok kez haklı olduğum halde derdimi tam olarak anlatamıyor, tartışamıyor, toplulukta konuşamıyordum ve bu durum artık beni çok rahatsız ediyor.farklı psikolojik problemlere de yol açmasından korkuyordum. Psikiyatra gittim birkaç ilaç verdi. Kullanmaya başladığımda aşırı rahatlık ve dikkat dağınıklığı oldu. Bu şekilde olmak istemiyordum.Birkaç arkadaşım terapi almamı önermişti. Bu siteden Feyzullah beyi bulmuş, hakkında yazılan tavsiyeleri okuyunca ondan yardım almaya karar verdiştim. Doğru bir karar verdiğimi ilerleyen süreçte fark ettim. Her seansta sorunlarımla ilgili çok ilginç sebepler buluyorduk. Ve her geçen gün dahada rahatlıyordum.şimdi çok iyiyim ve insanlarla sorun yaşamadan iletişim kurabiliyor kendimi çok iyi ifade edebiliyorum. Yaşadığım bu deneyimi buradan paylaşmak istedim. Teşekkürler Feyzullah bey.
 Benim hastalığım marmara depremi ile başladı.depremin yoğun olduğu bir yerde değildim. 1. katta oturuyorduk, balkonlarımız demirliydi beş katın üstüme yıkılacağını, kaçamayacağımı, göçük altında kalıp öleceğimi hayal eder çok korkardım sanırım o dönemde erkek arkadaşımdan ayrılmam onun getirdiği üzüntü ve yalnızlıktan kaynaklanan bir süreçti. Korkularla geçen 2 yılın sonunda evlendim kaybettiğim cesareti, dayanağı eşimde buldum ve iyileştim. Taki 6 yıl sonra çocuğuma yedirdiğim yumurtanın boğazına kaçmasıyla yaşadığım endişe ve üzüntü ama bundan dahada önemlisi yavrumu öldü sanmam ile korkularım depreşti. Çocuğum morardı nefes alamadı ve ben ona bakamadım bile elime öldü sandım olayı yaşadığım zaman ise ikinci çocuğuma hamileymişim, ölüm korkusuna birde doğum korkusu eklendi. 9 ay boyunca doğumu düşündüm korkularım arttı baş edemez oldum ama hamilelik ve emzirme sürecinde ilaç kullanamadım. Sonraki süreçte 9 ay boyunca ilaç tedavisi gördüm.İlaç kullandığım dönemde çok rahattım ölümü düşünmüyordum ya da ufak tefek olaylardan etkilenmiyordum.Hayattaki kötü olaylara normal tepkiler veriyordum.Gergin değildim rahattım.Midemden rahatsızlanınca ilacı bırakmak zorunda kaldım aslında son ilaçtı tedavimde bitmek üzereydi.Şimdi ise haberlerde izlediğim basit bi trafik kazasını bile 3 gün aklımdan çıkaramıyorum.Sürekli kendime,çocuklarıma ya da yakınlarıma bi şey olacak diye korkuyorum,küçük olayları abartıyorum,çok sinirliyim.Farkında olmadan kendimi çok kasıyorum ve gün sonunda yorgun düşüyorum. En büyük destek alacağım kocamdan hiç destek alamıyorum,hastalığıma inanmıyor,rahatlıktan şımarıklığımdan böyle davrandığımı söylüyor.En büyük sorunlarımdan biride,yola yürüdüğümde merdiven çıktığımda soluk soluğa kaldığımda kalbim duracak sanıyorum,panikleyerek kalbimin daha hızlı çarpmasına neden oluyorum,her an ölecekmişim gibi çok korkuyorum,geleceği düşünüp hep kötü şeyler olacak diye kaygılanıyorum hiçbir anım rahat geçmiyor.Çocuklarıma sabırsız olduğum için devamlı sinirliyim ve bu çocuklarımda şiddete kadar gidiyor.İlaç kullanırken çocuklarla oynuyor vakit geçirmeyi seviyordum ama sonrasında tahammül edemiyordum. Abimin ısrarıyla Feyzullah beyden yardım almaya başladım. Haftada bir görüşüyoruz. Yaklaşık 4 ay oldu. Şu an daha iyiyim. Konuşarakta tedavi olunduğunu yaşayarak öğrendim.tamamen iyileşmek için sabırsızlanıyorum. Doğru uzmanı bulmak her zaman mümkün olmuyor. Bu konuda şanslıydım biraz geçte kalsam. Kendisine burdanda binlerce kez teşekkür ediyorum.
 Merhaba, ben Burkay. 7. sınıfa gidiyorum. Biz yeni bir mahalleye taşındık. Bu yüzden dolayı derslerimde değişti. Bu yıl dersler bana biraz ağır geldi veya ergenlikten dolayı derslerime dikkat edemiyordum. Bu konu ile ilgili çok kötü durumlar yaşadım. Açıkcası hep takdir alırken bu sene ilk defa teşekkür aldım. Ailemde bana bu yüzden baskı yapıyor ve kızıyordu. Bana arkadaşlarına uydun ve onlar gibi oldun diyorlardı. Arkadaşlarımında dersleri iyi değil. Ben bana kızmalarına çok üzülüyorumdum. Derslerime ne kadar dikkat etsemde kötü not alıyorumdum. Bu benim elimde değil, ama ailem beni anlamıyordu. Çok üzülüyordum ve stresten kalbime ağrılar giriyordu. Feyzullah abiden yardım almaya başladıktan sonra ailemle olan ilişkilerim de düzeldi. Arasıra ailemlede görüşüyordu çünkü. Annem babam bana eskisi gibi davranmıyor, derslerime daha çok dikkatimi verebiliyordum. Uyum sorunum ön plandaydı sanki. Bir çok açıdan hayatıma düzen geldi. Hala yardım almaya devam ediyorum. Ailem de bende bu durumdan çok memnunuz. Kendisini mutlulukla tavsiye ederim.
Feyzullah abiyi daha önce ondan yardım alan bir tanıdığımız tavsiye etmişti. 16 yaşındayım ve kötü bir çocukluk geçirdim bu yüzden ergenliğin başından beri bunalımdayım kalp atışım insanlarla konuşurken çok hızlı atıyordu. ayrıca boğazımda son haftalarda bir yumru hissi vardı ve insanlarla göz teması kuramıyordum. insanlardan korkup nefret ediyordum. biriyle konuşurken kendimi kasıyordum çocukluğumda hiç böyle değildim girişken ve sosyal bir çocuktum ama arkadaşlarım benimle çok dalga geçer ve aralarına almazlardı bu yüzden çok büyük sorunlar yaşadım birde sürekli bir yutkunma halim vardı bu sorunlar bana göre sosyal anksiyete ve panik atak belirtileri okuduğum kadarıyla ilaç tedavisine başlamayı düşünüyordum. Ancak çevremdekiler ilaç tedavisini hiç önermediler. Psikologa gidip terapi almamın daha doğru olduğunu söylediler. daha ilk görüşmemizde Feyzullah abi bana müthiş bir güven verdi. normalde konuşmaktan çekinen ben her şeyi ona rahatlıkla anlatabiliyordum. uzun süre haftada bir görüştük ve artık artık birçok şeyin üstesinden geldim. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır. çevremde birilerinin sıkıntısı olduğunda direk ondan bahsediyor ve yardım almasını öneriyorum. Kendisini buradan da herkese tavsiye ediyorum.
Merhabalar; Biz Feyzullah Beyi yaklaşık altı ay önce oğlumuz için yardıma ihtiyacımız olduğu anda tesadüfen internette arama yaparken tanıdık. Oğlumun ergenlik sorunlarını paylaşabileceğim ve yardım alabileceğim içten ve samimi biriyle karşılaştık. Çok mükemmel bir insan ve psikolog olmasından ziyade oğluma ağabeylik ve bir nevi yaşam koçluğu yaptı. Sinirli, huysuz, uyumsuz dersleri kötü olan oğlum inanılmaz şekilde düzeldi. İnsanlara karşı davranışları olumlu anlamda değişti, hayata bakışı farklılaştı ve en önemlisi bizimle konuşmaya, paylaşmaya başladı sanki kabuğundan sıyrıldı. Feyzullah Beye minnettarız, mutlaka görüşmenizi tavsiye ederim.
Feyzullah beyi, bu sitedeki tavsiyeler üzerinden buldum, kendinden yardım aldığım konu, çift olarak özel hayat ile ilgili bir konudur bir bayan olarak feyzullah beye problemlerimi anlatırken hiç rahatsız olmadım kendisinin danışanının kırılmış yanlarını çok iyi analiz ettiğinin kanısındayım tedavim devam etmekte,çiftlerin problemlerinin en çıkılmaz noktasına gelmeden de pskolojik destek alması gerektiğini düşünüyorum ve şunuda belirtmek isterimki evlilik öncesi her çift ilişkilerini sorgulamalı eğer kişilik problemlerinden kaynaklanan sorunlar varsa partnerini olduğu gibi kabul etmek yerine psikolojik destek alarak daha sağlam bir evlilik başlangıcı olabiliceğini düşünüyorum tedavi sürecimiz bittiğinde sizleri tekrardan haberdar edeceğim.
Feyzullah Beye sorunlarımı anlatan bir mail atmıştım. Ertesi gün mailime cevap aldım ve bu şekilde tanıştık. Daha sonra randevu alarak görüşmelere başladık. Birkaç psikologdan daha yardım almıştım, ancak kimseden böyle bir yakın ilgi görmedim kendisinin ne kadar sağ duyulu, sorunlarınızı gerçekten çözmek için uğraşan, yardımcı olan ve beni gerçekten çok rahatlatan bir psikolog. Birkaç yıl önce yardım almıştım. Hala bir sıkıntı yaşasam ilk aklıma gelen kişi ve kesinlikle sevdiğim tüm insanlara tavsiye ediyorum. Sonsuz teşekkürler.
Binlerce sınav kaygısı yaşayan gençlerden birisiydim bende. Sınav kaygısı nedir yada nasıl birşeydir tarif edilmez yaşamak lazım. Yaşayanlar bilir sınav öncesi hayat kabusa dönüşür. İşte böyle bir durumdayken arkadaşımın önerisiyle araştırdık ve hemen randevu aldık. Benim sorunum çözüldü sizinde sınav kaygınızı çözebilmeniz için hocamı size gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Tüm bunları yaparken içe kapanık onu bile yendim, artık daha sosyalim. Bunun içinde hocama ayrıca teşekkür ediyorum. Kendisine çok minnettarım.
Merhaba, geçen yıl üniversite sınavlarına hazırlanıyordum ve deneme sınavlarında çok heyecanlanıyor, ya yarısında çıkıyor, ya da bildiğim soruları dahi yanlış cevaplıyordum. Bu konu beni ve ailemi çok endişendiriyordu. Bir başkasınında bu sorunumu çözeceğine açıkcası inanmıyordum. Annem bu siteden sevgili danışmanımı bulmuş. Aradık randevu aldık ve gönülsüz bir şekilde ofisine gittim. İlk görüşmede bende pozitif, güleryüzlü yaklaşımıyla olumlu bir intiba bıraktı. Sonra bir kaç ay devam eden seanslarım sonucunda sınav kaygımı yendim. Ayrıca bir çok sorunumuda arada hallettim. Konusunda oldukça uzman, deneyimli biri. Şu an istediğim bölümü kazandım ve okuluma başladım. Hatta bu satırları üniversitemin kütüphanesinden yazıyorum. Başarımda büyük emeği olduğu için onu asla unutmayacağım. Burdan sevgi ve saygılarımı iletiyorum kendisine ve her şey için çooook teşekkür ediyorum.
 Feyzullah beyle seanslara başladıktan kısa süre sonra kendinizi daha iyi tanımaya başlıyorsunuz. Bu öyle bir süreç ki yaşamınızda kendinize yaptığınız haksız suçlamaları gördüğünüz gibi kendinizle yüzleşmeyi başarıyorsunuz. Feyzullah bey seanslarda siz probleminizi anlatırken sorduğu basit görünen ama bir okadar üzerine düşünmeniz gereken sorularıyla size bu süreçte adeta kılavuzluk ediyor yolunuzu aydınlatıyor. Göstemiş olduğu takdire şayan özen, empati ve sabrı ile sizin o süreçleri rahatlıkla atlatmanıza yardım ediyor. Kendisini danışanı olarak tüm içtenliğimle tavsiye ederim. Eminim ki terapiniz bittiğinde seanslara başlamadan önceki siz ile sonraki siz asla aynı olmayacaksınız. Hayata ve asıl önemlisi kendinize gülümseyen gözlerle bakan ve umut dolu bir yüreğe sahip olcaksınız. Yaşamınızın değerini anlıycaksınız. Kendisine yardımlarından dolayı teşekkürü bir borç bilirim.
Feyzullah Beyden çocuğumun sınav kaygısı ve üniversiteye hazırlık sürecinde yardım aldık. İlk olarak daha önceden kendisinden yardım alan bir yakınımız önerdiği için onu tercih ettik. Çocuğumuz psikolojik yardım almak istemediği halde ilk görüşmesinden sonra büyük bir istekle görüşmeye devam etmek için sabırsızlandı. Bu bizim yükümüzü çok hafifletti. Sınav günü çocuğumda hiç heyecan ve kaygı görmediğime ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Bu konuda yardım almak için çok araştırma yapıp bilgi toplamıştık. Bunun için çok zaman ve emek harcadık. Bu nedenle çocuğu sınavlara hazırlanan ailelerin neler yaşadığını çok iyi bilmekteyim. Bu yüzden sınav anneleri ve babalarına bir katkım olsun istedim. Hiç düşünmeden Feyzullah Beyle iletişim kurmanızı öneririm. İlk görüşmeden sonra ne kadar çok değişiklik olacak göreceksiniz.
Ders çalışırken dikkatimi toparlayamıyor, kitap okurken veya başka bir işle ilgilenirken yoğunlaşamıyordum istemeden hayallere dalıyor ve ya başka şeyler düşünüyordum. Hem derslerimde başarısız oluyor hemde mutsuzdum. Bunu aşmak için yardım almamın gerektiğine karar verdik. Babamla araştırırken internetten Feyzullah abiyi bulduk. Çok samimi ve içten bir insan, onu aileden biriymiş gibi hissediyorum. Derslerin dışında iletişimle ilgili, kendimle ilgili bir çok problemin farkına vardım ve bende olumlu birçok değişim oldu. Dört beş aydır ona gidiyorum. Seneye üniversite sınavım var ve artık çok daha iyi durumdayım. Her geçen gün daha iyi hissediyorum kendimi. Motivasyonum arttı, düzenli çalışabiliyorum. Teşekkürler…
 Ben 5 yıllık evli ve bir çocuk babası üniversite mezunu bir insanım. Hayatımda işimde başarılı olan biriyim. Fakat yıllardır çözemediğim bir sorunum vardı. Eşimle çok iyi anlaşıyoruz ve mutluyuz. Sadece bir konuda benim kontrolü sağlayamamam benim içinde eşim içinde sorundu. Kendimi eksik gibi hissediyordum. Evet cinsel sorunum vardı. Bir çok ilaç denedim fakat geçici çözümler oldu. en sonunda bir cinsel terapi uzmanından yardım almaya karar verdim. Utana sıkıla gittiğim Feyzullah bey sağolsun kaygılarımın yersiz olduğunu hissettirdi. Kısa sürede bu sorunumu hallettim. Bu kadar kolay olacağını bilseydim yıllardır bu durumda olmazdım sanırım. Kendisine çok teşekkür eder, çalışmalarında başarılar dilerim.
Bir kaç yıl önce üniversiteyi yeni bitirmiştim ve iş bulamama endişesi, depresyon iyice bunalmıştım. Artık hayattan zevk almıyordum, duyarsız bir insan olup çıkmıştım. Bir arkadaşımın telkiniyle Feyzullah Beye başvurdum. Doğrusu kendimle ilgili sorunları kendimden başkasının çözeceğine inanmıyordum. İlk görüşmeye başladığımızdan itibaren olumsuz fikirlerim değişmeye başladı. Çalışma yöntemlerinden ve süreçten başta bahsederek izleyeceğimiz yolu anlattı. Zamanla farkedemediğim fırsatları görmeye, hayattan zevk almaya başladım. İki üç ay devam eden seanlar sonunda herşey yoluna girdi. Kendisi psikologlara olan önyargımı yıktı. Konuşarakta insan iyileşebiliyormuş. Aradan bir kaç yıl geçti hala bir sorunum olduğunda arayarak yada mail atarak kendisine başvuruyorum ve herzaman desteğini yardımını görüyorum. Çok samimi ve içten bir insan, mesleki becerisini yaşamınızda bir şeyler değiştiğinde anlıyorsunuz. Evlilik hazırlıkları yaptığım şu dönemde bile kaygılarımı gidermeyi başardı. Biraz geçte olsa buraya düşüncelerimi yazmak istedim. Herzaman sevgiyle andığım çok değerli danışmanım ruhu sıkılanlara, hayatta bocalayanlara bir ümit ışığıdır.